خط خوردنم از بازی‌های آسیایی منصفانه نبود/ برای طلایی شدن به مسابقات جهانی می‌روم

ملی‌پوش وزن ۸۴ کیلوگرم کاراته کشورمان گفت: خط خوردن من از بازی‌های آسیای منصفانه نبود و امیدوارم در رقابت‌های جهانی بتوانم به مدال طلا برسم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با تسنیم در مورد مسابقات قهرمانی جهان در آلمان اظهار داشت: با نیت رسیدن به مدال طلا به رقابت‌های قهرمانی جهان می‌روم و امیدوارم با استفاده از تجربه و آمادگی‌ام به هدفم دست پیدا کنم. رقابت‌های جهانی جای کوچک‌ترین اشتباه نیست و تمام ملی‌پوشان باید حواس‌شان را جمع کنند. 

وی ادامه داد: متاسفم نتوانستم در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنم. البته اینکه اجازه ندادند من در اینچئون حاضر شوم منصفانه نبود اما به هر حال این اتفاق افتاد و حالا دیگر نباید افسوسش را بخورم. حالا فقط به فکر طلای رقابت‌های جهانی هستم و امیدوارم لطف خدا شامل حالم شود و به آن برسد. تمریناتم منظم است و از لحاظ روحی و جسمی هم آماده هستم.

ملی‌پوش وزن ۸۴ کیلوگرم کاراته کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا برخی ملی‌پوشان در مسابقات انتخابی تیم ملی حاضر نشدند، عنوان کرد: مهدی سلطانی و علی فداکار به مسابقات انتخابی اعتراض داشتند و به همین دلیل در این مسابقات حاضر نشدند. ظاهرا آنها به این موضوع اعتراض داشتند که چرا نفرات اعزامی تیم ملی به پیکارهای جهانی آلمان در بخش انفرادی بدون مبارزات انتخابی، انتخاب شده‌اند. به هر صورت امیدوارم هر کسی که در این رقابت‌ها به نمایندگی از ایران حاضر می‌شود، بهترین نتیجه را بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا