موسوی: خداحافظی زنگنه دروغ است/ پگاه در اردوهای تیم ملی کاراته تمرین می‌کند

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: پگاه زنگنه از تیم ملی خداحافظی نکرده و ما مانده‌ایم که چه کسی چنین دروغی را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ستاره موسوی در گفت‌وگو با فارس، در مورد آغاز اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در مسابقات جهانی آلمان اظهار داشت: تیم ملی کاراته تازه از بازی‌های آسیایی اینچئون به ایران بازگشته به همین دلیل یک هفته به ملی‌پوشان استراحت دادیم و پس از آن از بیستم مهرماه اردوهای تیم ملی دوباره آغاز شده است. قسمت اصلی کارهای بدنسازی، فنی، تکنیکی و تاکتیکی در این پروسه ۶ ماهه انجام شده و ملی‌پوشان در اوج هستند. نفرات منتخب و فیکس تیم ملی و تعدادی از کاراته‌کاها به عنوان بازیکن تمرینی در اردوها حضور دارند.

وی در ادامه گفت: ما برای اولین بار با حجاب اسلامی مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده‌ایم. ملی‌پوشان ما تقریبا در چند مرحله مسابقات کاراته وان که تقریبا شرایط نزدیکی با مسابقات جهانی دارد حضور پیدا کردند. درواقع در مسابقات کاراته وان با تک ستاره‌ها و قهرمانان دنیا مبارزه کردند و حالا قرار است در مسابقات جهانی با نخبگان دنیا مبارزه کنند. به هر حال مبارزه با تک‌ستاره‌ها در مسابقات کاراته وان یک مقدار فضا را برای بانوان ما مهیا کرده است. امیدوارم در اولین حضور بانوان در مسابقات جهانی بتوانیم به کاراته ایران کمک کنیم.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: البته ما باید به نحوه امتیازدهی داوران در مسابقات جهانی آشنا شویم. ما در دو جبهه جنگ خواهیم کرد. ابتدا قهرمانان دنیا و پس از آن با داوران و نحوه امتیازدهی آنها باید بجنگیم. به هر حال بانوان ما از توان بالایی برخوردارند و این موضوع را در بازی‌های آسیایی اینچئون به همه ثابت کردند. امیدواریم در مسابقات جهانی هم مثل بازی‌های آسیایی خوش بدرخشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که کار خداحافظی پگاه زنگنه از تیم ملی به کجا رسید، گفت: چه کسی چنین دروغی را گفته که زنگنه از تیم ملی خداحافظی کرده است؟ در تیم ملی بانوان کسی خداحافظی نکرده است.

موسوی در واکنش به این سؤال که او در مصاحبه‌های خود پس از حذف از بازی‌های آسیایی اعلام کرده بود که برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرده است، گفت: به عنوان مربی تیم ملی بانوان تا به امروز نشنیده‌ام که زنگنه از تیم ملی خداحافظی کرده است. نه مصاحبه‌ای از او دیده‌ام نه حرفی از او در مورد این موضوع شنیده‌ام. ما در بخش مردان سعید حسنی‌پور را داشتیم که از تیم ملی خداحافظی کرده، اما در بخش بانوان به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نشده است.

به گزارش فارس، مربی تیم ملی کاراته بانوان درحالی از عدم خداحافظی پگاه زنگنه سخن به میان می‌آورد که در حین برگزاری بازی‌های آسیایی، خبر خداخافظی او مطرح شد و حتی این کاراته‌کا در یکی از مصاحبه‌هایش این خبر را عنوان کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا