سلطانی: شرایط امروز تیم ملی کاراته حاصل قانون‌شکنی مسئولان فدراسیون است

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: اینکه در حال حاضر تمرینات تیم ملی کاراته تنها با حضور چهار یا پنج نفر پیگیری می‌شود حاصل بی‌برنامگی و قانون‌شکنی مسئولان فدراسیون است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مهدی سلطانی، کاپیتان تیم ملی کاراته ضمن انتقاد شدید از عملکرد مسئولان فدراسیون و کادر فنی این تیم در گفت‌وگو تسنیم اظهار داشت: در دوران حضورم در تیم ملی کاراته با هفت رئیس فدراسیون کار کردم اما هیچ وقت تا این اندازه اردوهای تیم ملی با حاشیه روبه‌رو نبوده است. اینکه در حال حاضر تمرینات تیم ملی کاراته تنها با حضور چهار یا پنج نفر برای مسابقات جهانی پیگیری می‌شود حاصل بی‌برنامگی و قانون‌شکنی مسئولان فدراسیون است.

وی در ادامه افزود: واقعاً بر چه اساسی در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح‌الله پورشیب را انتخاب کردند؟! از دو هفته قبل قرار بود در هر دو بخش انفرادی و تیمی مبارزات انتخابی را برگزار کنند اما در شب مسابقه به ما گفتند، تیم انفرادی انتخاب شده و برای بخش تیمی نیز تنها دو نفر را انتخاب کرده و به تیم اضافه می‌کنند. تمام این موضوعات در شرایطی است که به من قول داده بودند در بخش تیمی فیکس خواهم بود!

این کاراته‌کای باتجربه کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: من نیازی به قول و وعده آقایان نداشته و ندارم. آنها به من گفتند برای مسابقات جهانی در بخش تیمی فیکس خواهی بود اما برای بخش انفرادی باید خودت تلاش کنی! در این مدت به عنوان بزرگتر تیم تلاش کردم تا حواشی را از تیمم دور کنم. هیچ چیز را برای خودم نخواستم و همیشه برای دیگر بازیکنان یا مربی بدنساز با آشوری (دبیر فدراسیون کاراته) صحبت کردم.

ملی‌پوش وزن ۸۴- کیلوگرم کاراته کشورمان گفت: حتی زمانی که تیم به ژاپن رفت و من را نبردند هیچ اعتراضی نکردم. انتظار داشتم شأن مرا حفظ می‌کردند اما متأسفانه اینطور نشد. برای من خیلی بد است که در روز مسابقات انتخابی به من می‌گویند: لباس بپوش و برای حضور در بخش تیمی نیز مبارزه کن. در این پنج ماه واقعاً تمام تیم اذیت شدند. سخت‌ترین دوران کاراته را در این مدت تجربه کردم، زیرا تیم پر از حاشیه بود. به هر حال امیدوارم فکری به حال این اوضاع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا