فرجی: انتخاب پولادگر نوید آینده خوبی را برای ورزش می‌دهد/ مدیریت او در رشته‌های رزمی پیشتاز بود

رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت که پولادگر انتخابی مناسب برای پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بود.

صادق فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ،در خصوص انتخاب سیدمحمد پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: پولادگر این انتصاب را مدیون عملکرد خوب در تکواندو است. در دوران مسئولیت پولادگر شاهد اتفاقات خیلی خوبی در تکواندو بودیم و هادی ساعی و خیلی از عزیزان حاصل عملکرد و مدیریت خوب او بودند.
وی ادامه داد: پولادگر علاوه بر اینکه در بُعد قهرمانی فعالیت چشمگیر و پرباری در تکواندو داشت، در بُعد تربیت نیروی انسانی و توسعه همگانی نیز نقش خیلی موثر و پررنگی ایفا و برای رسیدن به اهداف توسعه قهرمانی و همگانی فضا، بستر و زیر ساخت‌های خیلی خوبی را فراهم کرد. آکادمی تکواندو یکی از نمونه‌های بارز این فعالیت‌ها بود که با تلاش پولادگر حاصل شد و نتیجه آن برگزاری اردوهای خوب و دوره‌های داوری و مربیگری بین‌المللی بود.
رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت: پولادگر کار نویی را با راه‌اندازی بانک اطلاعات در تکواندو انجام داد و زحمات زیادی برای این مهم متحمل شد. شاید در رشته‌های دیگر این اتفاق افتاده بود، اما در رشته‌های رزمی، پولادگر پیشتاز بود و سیستم بانک اطلاعات را راه اندازی کرد. اتفاقی که از طرفی باعث جمع‌آوری کل اطلاعات ورزشکاران، مربیان، داوران و سرانه جمعیتی تکواندو شد و از طرف دیگر منبع درآمدی خوبی را برای این رشته رقم زد.
فرجی تأکید کرد: بخش اعظم هزینه‌های فدراسیون تکواندو از محل بانک اطلاعاتی این رشته تأمین می‌شد و این اتفاق نتیجه نگاه پولادگر در زمینه مدیریت و استفاده از خرد جمعی بود. در دوران مدیریتم در فدراسیون کاراته، پولادگر را الگوی خود قرار داده بودم و بانک اطلاعاتی خود را از تکواندو الگوبرداری کردیم.
وی یادآور شد: انتخاب پولادگر را به فال نیک می‌گیرم، چرا که او مشکلات فدراسیون‌ها را در دوران ۲۱ ساله مدیریتش در تکواندو به خوبی درک و لمس کرده و بحث تعامل و ارتباط با ورزشکار، مربیان و فدراسیون‌ها را نیز گذرانده است. او دقیقاً جایگاه قهرمانان، مربیان و داوران را می‌دانند. حضور پولادگر در پست معاونت قهرمانی به دلیل اینکه او همانند وزیر ورزش و جوانان از جنس ورزش است، می‌تواند نوید آینده ورزشی خوبی برای کشورمان را بدهد. این انتصاب برای جامعه ورزش خوشحال کننده بود و به نظرم کار بسیار خوبی بود که در دوران سجادی اتفاق افتاد.
رئیس سابق فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: پولادگر با توجه به روحیه خاص و افتادگی و تواضع و سعه صدر در تصمیم‌گیری‌هایش می‌تواند به خوبی التهابات ورزش را مدیریت کند. امیدوارم از ظرفیت‌های بالا عزیزان در ورزش استفاده شود، چرا که خیلی‌ها با وجود اینکه در ورزش صاحب نظر هستند، به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها از  ورزش کنار گذاشته شدند و  بی‌انگیزه هستند. امیدوارم فرصت به وجود بیاید تا از تجربیات این عزیزان نه در جایگاه رئیس فدراسیون بلکه در یک اتاق فکر در معاونت قهرمانی استفاده شود.
فرجی گفت:  برای هادی ساعی در فدراسیون تکواندو هم آرزوی موفقیت می‌کنم و قطعاً پولادگر با پایان بحث انتخابات، با نگاه مهربانانه از این رشته مانند گذشته حمایت خواهد کرد تا دوباره شاهد بازگشت تکواندو به جایگاه اصلی خود باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا