امینی بدون پاسخگویی، پیش به سوی نابودی کاراته می تازد

کاراته بانوان در شرایطی که پیش از ورود اشرف امینی به فدراسیون کاراته و با هدایت افسانه باقری به سمت جلو پیش می رفت و در آخرین دستاوردش در آسیا توانست نتایج ضعیف مردان را پوشش دهد و ایران را در جدول رده بندی بالاتر از تیم هایی همچون ژاپن نگه دارد، با مدیریت امینی با سرعت به سمت انتهای دره سقوط می کند

به گزارش کاراته نیوز، همان روز های نخست که اشرف امینی به عنوان مدیر تیم های ملی بانوان به کادر فنی بانوان اضافه شد، ما از ناکارآمدی های دوره گذشته اش و عدم مدیریت صحیح وی در همان دوره نوشتیم. عدم دانش مدیریت امینی در دوره گذشته در کنار مشکلاتی که با ملی پوشان و مربیان موفق به دلیل خصوصیات اخلاقی خاصش داشت، همگی گویای بازگشت دوران سیاه کاراته بانوان بودند اما چه بسا کسی گوشش به اخطار های ما شنوا نبود

از شکست های بزرگ امینی می توان طوماری قطور نوشت که در ابتدای فهرست، عدم پیگیری بابت حق پایمال شده سهمیه رزیتا علیپور، آبروریزی در المپیک ژاپن بابت حواشی و شکست دو فرصت مسلم مدال ایران و نتایج تیم ملی بزرگسالان در پیکارهای آسیایی و پنهان شدن چند باره امینی پس از نتایج تاسف بار قزاقستان و عدم پاسخگویی او، اشاره کرد.

اینکه در پایان تمام این ناکامی ها، همچنان اشرف امینی در جایگاه نایب رییسی و مدیریت تیم ملی بانوان تکیه زده است از عجایب فدراسیون طباطبایی و قدرت فرار از پاسخگویی امینی است که کاملا بازی را خوب بلد است. در زمان پیروزی پای ثابت مصاحبه ها و در زمان شکست سکوت مطلق دارد.

تصمیمات عجیب امینی و دخالت های نا به جای او در انتخابی های بانوان پیش از رقابت های جهانی و آسیایی یکی از اصلی ترین دلیل های ناکامی بانوان در آسیایی قزاقستان است، انتخاب کادر فنی نامناسب و عدم مدیریت امینی قطعا از ارکان اصلی این شکست مفتضحانه است که با اخبار پوششی فدراسیون که بزرگنمایی می شود، دیده نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا