هروی: نسبت به دوره قبلی مسابقات آسیایی عملکرد بهتری داشتیم

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات آسیایی کاراته گفت: بعد از ۲ سال به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات آسیایی کاراته به میزبانی قزاقستان برگزار شد. آخرین مسابقاتی که ما در آن حضور داشتیم در سال ۲۰۱۹ بود.

او گفت: به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند نفر از ورزشکاران نتوانستیم به مسابقات جهانی اعزام شویم. عملکرد تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نسبت به سال ۲۰۱۹ خیلی خوب بود. در بخش کومیته تیمی متاسفانه داوران هر کاری که توانستند با تیم ایران انجام دادند و نمی‌دانم راجع به این موضوع چه بگویم.

 او افزود: ضرباتی که ورزشکاران انجام می‌دادند با حریف فاصله داشت و نباید امتیازی برای آن در نظر می‌گرفتند و من هم به دلیل همین موضوع اعتراض کردم. ورزش برد و باخت دارد و ورزشکاران در صورت شکست خوردن باید تمرین کند و نقاط ضعف خود را برطرف کند.

 هروی گفت: موضوع داوری در رشته کاراته همیشه بحث‌هایی را به همراه داشته است. ان شالله که برای بخش داوری کاراته تصمیم‌های مناسبی گرفته شود که برخی از داوران نتوانند در زمین به هر شکلی قضاوت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا