احسانی: قهرمانی در آسیا نتیجه قابل دفاعی نیست/ جلسه کارشناسی خواهیم داشت

کارشناس کاراته گفت: قهرمانی در آسیا نتیجه قابل دفاعی نیست و جلسه کارشناسی خواهیم داشت.

به گزارش کاراته نیوز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان طی روزهای ۲۷ آذرماه سال جاری تا اول دی ماه برگزار شد. در پایان کاروان ایران موفق شد با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۵ برنز و مجموع ۳۹ مدال بالاتر از کشور میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

علیرضا احسانی، کارشناس کاراته درباره عملکرد کاروان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت و‌گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در این رویداد در چهار رده سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان حضور داشتیم مجموع مدال‌های به دست آمده در این چهار رده ما را به عنوان قهرمانی رساند از این جهت اگر بخواهیم ارزیابی کنیم نتیجه خوبی به دست آمده است اما اگر هدف‌مان بررسی رده به رده و وزن به وزن باشد قطعا انتظارات خانواده کاراته برآورده نشد.

وی افزود: من به عنوان دبیر کمیته فنی الان هر چه بگویم بیشتر از روی احساس است تا یک بررسی کارشناسی، به زودی نشست تخصصی برگزار خواهیم کرد تا بتوانم ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم.‌ ما در بخش بزرگسالان که مهمترین رده سنی به حساب می‌آید تقریبا دو پله سقوط داشتیم این درحالی است که کاراته ایران سالهاست در آسیا جایگاه خوبی دارد و از قدرت‌ها به شما می‌رود.

احسانی در پایان گفت: نتیجه همیشه اهمیت دارد و نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد ولی در حال حاضر هم هر چه بگوییم بیشتر نظر احساسی خواهد بود. باید بررسی شود که چرا این نتیجه رقم خورده است مشکل فنی بوده یا رقبا قدرتمندتر از ما ظاهر شدند اما هر چه که است نتیجه به دست آمده قابل قبول برای خانواده کاراته نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا