آسیابری: باید نشان بدهیم قهرمانی واقعی مسابقات جهانی، ایران است/ حسرت فرصت کسب مدال طلای جهان تا همیشه خواهد ماند

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: باید در مسابقات قهرمانی آسیا نشان بدهیم که قهرمان واقعی مسابقات جهانی ایران است.

به گزارش کاراته نیوز علی اصغر آسیابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص شرایط تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر فعلاً تیم در آرامش است و با حمایت‌هایی که از طرف وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کاراته صورت گرفت، بچه‌ها به آرامش خاطر برای حضور در مسابقات  رسیدند و تا حدودی فشار عدم حضور در مسابقات جهان را فراموش کردند. امیدوارم در قزاقستان بار دیگر قدرت کاراته ایران را نشان بدهیم و بگویم قهرمان واقعی مسابقات جهانی تیم ایران بوده است، اما به دلایلی در این مسابقات شرکت نکرد. بچه‌ها می‌توانند در این مسابقات خود را بار دیگر نشان بدهند و در دوره آینده مسابقات جهانی این موضوع را تکرار کنند.

وی درخصوص افسوس از دست رفتن فرصت کسب دومین مدال جهانی گفت: با مشاهده شرایط مسابقات جهانی، واقعاً می‌توانستم با آمادگی که تحت نظر کادرفنی به دست آورده بودم، در این مسابقات نتیجه خوبی  خوبی را کسب کنم. حریفانی در میان چهار نفر برتر مسابقات جهانی قرار داشتند که دو نفر آنها را خیلی راحت ۸ تایی کرده بودم. واقعاً شرایط خوبی برای کسب مدال طلای جهان داشتم و این حسرت همیشه در ذهنم می‌ماند و فراموش نخواهد شد، اما باید از این اتفاق عبور و آینده را دنبال کنم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

دارنده مدال برنز جهان با تاکید بر اینکه با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال فراموش عدم حضور در مسابقات جهانی خواهد بود، گفت: شرایط خیلی خوبی برای مبارزه در مسابقات آسیایی دارم. البته حریفان خیلی خوبی در این مسابقات دارم و قهرمان مسابقات جهانی نیز کاراته‌کا ازبکستانی بود. برای من خیلی حیثیتی خواهد بود که مقابل قهرمان جهان مبارزه خوبی را انجام بدهم تا نتیجه خوبی بگیرم.

آسیابری در خصوص انگیزه‌های خود برای حضور در رویدادهای مهم سال آینده کاراته گفت: با تمام وجود به دنبال این هستم که عدم حضور در المپیک را جبران کنم و بهترین عملکرد را نشان بدهم. با تمام وجود به گونه‌ای تمرین خواهم کرد که اگر خدا فرصت حضور در این رویدادها را به من داد، شرایط ایده‌آل داشته باشم و به نحو احسن از فرصت‌ها استفاده کنم.

وی درخصوص کسب پوکر قهرمانی کومیته تیمی گفت: حتماً این اتفاق خواهد افتاد. البته کسب این مهم راحت نیست و در مسابقات جهانی دیدیم که تیم‌های ازبکستان و قزاقستان تا جمع چهار تیم آمدند و این نشان می‌دهد که آسیا در کاراته دنیا حرف زیادی برای گفتن دارد. ایران برای قهرمانی باید با فکر و درایت سرمربی تیم ملی بهترین نمایش را داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا