سید حسن طباطبایی: نتیجه ای تاریخی در انتظار کاروان «عزم و ایمان» است

رییس فدراسیون کاراته در مراسم بدرقه تیم های ملی کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم های پایه برای دو سال از میادین بین المللی دور بودند و جامعه کاراته با این اعزام بزرگ و البته کیفی، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی، کاری غیرممکن و نشدنی را ممکن کردند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی در مراسم بدرقه تیم های ملی کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از صالحی امیری که همیشه حامی ورزش کاراته است تشکر می کنم. همچنین از احمد راستینه،نماینده مجلس که او نیز حامی کاراته است و دان ۷ کاراته دارد. از همه اساتید و مربیان حاضر در جلسه که گرمابخش مراسم امروز ما بودند نیز تشکر می کنم.

طباطبایی افزود: حدود سه دوره است که مسابقات تیم های پایه در کشور برگزار نمی شد و در مسابقات آسیایی و جهان غایب بودند. دلیل این بود که جمعیت بزرگی باید اعزام میشد. در دوران گذشته بحث المپیک بود و سپس این شرایط کرونا بود که باعث لغو مسابقات آسیایی شد.

وی تاکید کرد: اگر کمک جامعه بزرگ کاراته نبود، این اعزام کاری سخت و نشدنی بود. ضمن اینکه تأکید می کنم این اعزام بسیار کیفی است. تقریبا پس از شرایط کرونا، اردوها به صورت مرتب برگزار شد و ملی پوشان با تمام مشکلات و سختی ها، عاشقانه در اردوها حضور یافتند و در کنار مربیان مصمم خود با تمام وجود تمرین کردند.

طباطبایی ادامه داد: از همه مربیانی که خالصانه با کمترین امکانات تیم را آماده کردند تشکر می کنم. ان‌شاء الله با مدال های رنگارنگ و موفقیت کاروانی که «عزم و ایمان» نام گذاری شده است با عزم راسخ و ایمان، یک نتیجه تاریخی برای کاراته کشورمان رقم خواهیم زد.

رییس فدراسیون کاراته در ادامه اظهار داشت: مربیان موتور متحرک هر رشته ورزشی هستند که ورزشکاران را با کم ترین امکانات برای حضور در صحنه های بزرگ بین المللی آماده می کنند. امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد و پرچم کشور را بارها در قزاقستان به اهتزاز درآوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا