مسابقات جهانی بدون حضور ایران معنایی نداشت یکتایی: بالاترین درجه داوری کومیته را در امارات کسب کردم

رییس ایرانی کمیته داوران فدراسیون کاراته بلژیک گفت: به‌عنوان تنها آزمون‌دهنده از کشور بلژیک در بیست و یکمین دوره مسابقات رقابت‌های جهانی کاراته شرکت و توانستم بالاترین درجه داوری کومیته را به دست آورم.

به گزارش کاراته نیوز دیاکو یکتایی در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره موفقیتش در آزمون داوری فدراسیون جهانی گفت: رییس داوران کاراته بلژیک هستم و به‌عنوان تنها آزمون‌دهنده از کشور بلژیک در بیست و یکمین دوره مسابقات رقابت‌های جهانی کاراته شرکت و توانستم بالاترین درجه داوری کومیته را به دست آورم.

وی تاکید کرد: در بخش کاتا نیز بالاترین درجه را سال ۲۰۱۸ در اسپانیا کسب کردم. در این آزمون فقط ۵۰ درصد از شرکت‌کننده‌ها موفق شدند آزمون را با موفقیت پشت سربگذارند. به لطف خدا به‌عنوان داور وسط نیز چهار روز قضاوت داشتم.

این داور ایرانی درباره حضورش در بلژیک گفت: درحال آموزش به داوران بلژیکی هستم و امیدوارم کادر داوری خوبی را بسازم.

اودرباره موفقیت سایر ایرانیان در آزمون داوری اظهار داشت: در این دوره نمایندگان ایرانی نیز حضور داشته‌اند. از جمله بابک ستوده از کانادا، جعفر حیدری از دبی، علی عزیزی رییس اسبق داوران بلژیک که ایشان هم موفق شدند نشان برنز خدمت در صحنه فدراسیون جهانی را به خود اختصاص دهند.

یکتایی درباره غیبت تیم ایران در مسابقات جهانی گفت: یک مسابقه جهانی بدون حضور تیم ایران شباهتی به رقابت جهانی ندارند. اگر ایران می‌توانست در این دوره از مسابقات شرکت کند حتما برای چهارمین بار می‌توانست عنوان قهرمانی جهان را برای چهارمین بار متوالی بدست آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا