تلاش گنج زاده برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته

سجاد گنج زاده به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک،این بار در تلاش است به عضویت کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته دراید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سجاد گنج زاده دارنده مدال طلای المپیک توکیو، یک طلا و دو نقره قهرمانی جهان، یک طلای بازی های آسیایی و یک طلا، دو نقره و یک برنز قهرمانی آسیا و… به عنوان نماینده کاراته ایران برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته ثبت نام کرده است.

گنج زاده از ایران، استانیسلاو هورنه از اوکراین، ریو کیونا از ژاپن، ویکی پانتسیدو از یونان، اینگریدا سوچانکووا از اسلواکی، یاویس مارتیال تادسی از مجارستان، ایرینا زارتسکا از آذربایجان هفت نامزد شرکت کننده در انتخابات کمیسیون ورزشکاران هستند.

از هفت ورزشکاری که نامزد شده اند تنها دونفر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران انتخاب می شوند که از ۱۵ الی ۱۸ نوامبر(۲۴ الی ۲۷ آبان ماه) در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی، این انتخابات برگزار می شود و رای دهندگان نیز ورزشکاران حاضر در این مسابقات هستند.

داوید بنتلو از ایتالیا رییس کمیسیون ورزشکاران، نگوین هوآنگ نگان از ویتنام، ویکی پانتسیدو از یونان، آنتونیو دیاز از ونزوئلا، داگلاس بروس از برزیل و ریو کییونا از ژاپن اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته هستند.

گنج زاده قهرمان المپیکی کاراته روز جمعه با کسب ۸۸ رای، بیشترین ارا را در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بدست اورد و به عنوان نفر اول به عضویت این کمیسیون درآمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا