گنج‌زاده: کاراته یک مدال المپیک به پورشیب بدهکار است

گنج‌زاده: کاراته یک مدال المپیک به پورشیب بدهکار است

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، سجاد گنج‌زاده روز جمعه در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم در این انتخابات  اکثریت ورزشکاران  حضور یابند و هر ورزشکاری که به عنوان نماینده ورزشکاران انتخاب می‌شود، عملکرد خیلی خوبی در این چهار سال داشته باشد.
وی افزود: اگر افرادی که در کمیسیون ورزشکاران انتخاب می‌شوند، یکدل باشند قطعا اتفاقات خیلی خوبی را می‌توانند رقم بزنند. زیرا مردم همواره از ورزشکاران حمایت کردند.
دارنده مدال طلای بازی های المپیک توکیو در مورد اینکه نمایندگان قبلی در کمیسیون ورزشکاران یک سری مشکلات داشتند و کاری برای ورزشکاران نکردند، گفت: برای همین گفتم که یکدل بودن خیلی می‌تواند در پیشبرد اهداف ورزشکاران موثر باشد.
وی یادآور شد: پس از کسب مدال طلای المپیک، مجموعه کاراته از این رویداد خوشحال بودند اما بخاطر نزدیک بودن قهرمانی جهان و آسیا و تصمیماتی که گرفته شد، این رشته مقداری با حاشیه روبرو شد. انتخابی تیم ملی همواره سخت است و وقتی سرمربی تصمیم به انتخابی می‌گیرد، همه چیز را دست داورها می‌سپارد. در نهایت تیم بسته شده و همه امیدواریم تیم به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود و بتوانیم برای چهارمین بار در بخش کمیته تیمی قهرمان شویم.
گنج‌زاده عنوان کرد: قبل از المپیک آسیب دیدگی داشتم و این وضعیت اذیتم می‌کند و سیاتیکم خیلی درگیر است اما تلاش می‌کنم تا به طلا برسم و بازیکن کم تجربه‌ای نیستم. ‌
وی ادامه داد: کاراته‌کای عربستانی هم در رقابت‌های قهرمانی جهان در امارات حضور دارد.  ورزش کاراته با احترام شروع و تمام می‌شود و من هم با بازیکن عربستانی در فینال مسابقه دادیم و دوستان خوبی هستیم اما متاسفانه وقتی از ورزش جدا می‌شویم یک سری اتفاقات می‌افتد که در رسانه مردم تصور می‌کنند کدورتی وجود دارد اما اینگونه نیست.
دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک افزود: از یک سری اخبار ناراحت شدم و نمی‌دانم این صحبت‌ها از این بازیکن یا خود مربی بوده است. همینطور که در ایران خود را به چشم خانواده می‌بینیم در جهان هم این خانواده به وسعت بزرگتر است و این ارتباطات دوستانه باید وجود داشته باشد و این خوب نیست وقتی رقیبان یا دوستان خود را می‌بینیم، کدورتی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه کل پاداش‌ها پرداخت شده است، گفت: قرار بود نصف پاداش را به دبیح الله پورشیب هم بدهند. می دانم رییس کمیته ملی المپیک پاداشی برای او در نظر گرفته است تا به پورشیب هم پاداش داده شود زیرا جای وی در المپیک خالی بود.
گنج‌زاده اضافه کرد: چون وی از نظر جایگاهی به آن رنکینگ رسیده بود تا سهمیه المپیک بگیرد و اگر حضور داشت اتفاق عجیبی در این بازی‌ها می‌افتاد و ۲ ایرانی به فینال می‌رسیدند و با هم مسابقه می‌دادند. پاداش وزارت حق اوست.کاراته یک مدال المپیک به وی بدهکار است.
مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ آبان در امارات و مسابقات آسیایی نیز طی روزهای ۲۸ آذر الی یک دی در قزاقستان برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا