کاراته قهرمانی جهان- امارات گنج زاده نامزد حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته

دارنده مدال طلای بازیهای المپیک برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی به عنوان نماینده ایران شرکت می کند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، در حاشیه بیست و پنجمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان انتخابات کمیسیون ورزشکارات WKF برگزار خواهد شد. کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی شش عضو دارد که دوره حضور دو عضو آن به اسامی «ریو کییونا» از ژاپن و «ویکی پانتسیدو» از یونان پایان یافته و از این کمیسیون خارج می‌شوند.

برای جایگزینی این دو عضو هفت نفر نامزد شده‌اند. سجاد گنج زاده از ایران، «استانیسلاو هورونا» (اوکراین)، «ریو کییونا» (ژاپن)، «ویکی پانتسیدو» (یونان)، «اینگریدا سوچانکووا» (اسلواکی)، «ایو مارسیال تادیسی» (مجارستان) و «ایرینا زارتسکا» (آذربایجان) هفت کاراته کاهایی هستند که در جریان رقابتهای قهرمانی جهان برای حضور در این کمیسیون به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. کلیه کاراته کاهای حاضر در بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در این رأی گیری شرکت می‌کنند.

معرفی نامزدهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران:

سجاد گنج زاده از ایران نفر دوم رنکینگ وزن ۸۴+ کیلوگرم کومیته مردان و دارنده مدال طلای المپیک این دسته است. دارنده چهار طلا، دو نقره و یک برنز جهان، طلای بازی‌های آسیایی، ۵ طلا، سه نقره و یک برنز قهرمانی آسیا می‌باشد.

«استانیسلاو هورونا» از اکراین، نقر سوم رنکینگ وزن ۷۵- کیلوگرم، دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک توکیو و طلای اروپاست.

«ریو کییونا» از ژاپن در رده سوم رنکینگ کاتای انفرادی، دارنده طلای المپیک، گرند وینر فعلی جهان، سه طلای قهرمانی جهان و قهرمان آسیاست.

«ویکی پانتسیدو» از یونان نفر هجدهم رنکینگ جهانی، نایب قهرمان اروپا و ۵ مدال طلا در مسابقات بین المللی از جمله عنوان قاره‌ای در سال ۲۰۱۰ است.

«اینگریدا سوچانکووا» از اسلواکی نفر دهم رنکینگ جهانی، دانرده برنز قهرمانی اروپاست و گرند وینر سابق وزن ۶۱- کیلوگرم است.

«ایو مارسیال تادیسی» از مجارستان نفر پنجم رنکینگ جهانی، سه بار مدال آور مسابقات قهرمانی قاره‌ای است. نایب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۶ بود، پس از کسب مقام چهارم مسابقات انتخابی المپیک، به سختی جواز حضور در بازی‌های المپیک را از دست داد.

«ایرینا زارتسکا» از آذربایجان نفر اول وزن ۶۸- کیلوگرم رنکینگ جهانی، دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک و طلای اروپا و جهان است.

کمیسیون ورزشکاران WKF در حال حاضر توسط «نگوین هوانگ نگان» از ویتنام، «ویکی پانتسیدو» از یونان، «آنتونیو دیاز» از ونزوئلا، «داگلاس بروس» از برزیل و «ریو کییونا» از ژاپن تشکیل شده است و «دیوید بنتلو» از ایتالیا به عنوان رئیس این کمیسیون را بر عهده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا