کاراته ایران در سراشیبی حواشی؛ هروی تنها ماند

حواشی این روز‌های فدراسیون کاراته باعث شده تا سرمربی همیشه موفق کاراته در شرایز سختی قرار بگیرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری میزان؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بسیار پرحاشیه و عجیب پیگیری شد. از قهر قهرمانان بزرگ گرفته تا تصمیمات تا حدی بحث‌براگیز داوران. این انتخابی‌ها باعث شد تا جو کاراته ایران که پس از المپیک انتظار میرفت آرام شده باشد مجددا متشنج شود و در این بین مسئولان فدراسیون مطابق انتظار بدون هیچگونه حرکت خاصی کار خود را دنبال کرده و تلاشی برای رفع مشکلات نمی‌کنند.

اینکه قضاوت‌ها در رقابت‌های انتخابی درست بوده یا خیر را بر عهده کارشناسان و اهالی فن میگذاریم، اما حالا که مهدی‌زاده و گنج‌زاده به این واضحی به شرایط معترض می‌شوند، وظیفه مسئولان فدراسیون است که لااقل به ظاهر تلاشی برای رفع حواشی بکنند که تا این لحظه خبری از این موضوع نیست.

تیم ایران باید برای رقابت‌های جهانی امارات آماده شود و سید شهرام هروی که با هتریک طلایی در میدان جهانی توقعات را بالا برده در سخت‌ترین برهه زمانی کار خود قرار دارد.

هروی باید یک نفره تمام بار مشکلات را بر دوش بگیرد و علاوه بر کار کردن روی مسائل فنی، ناخواسته نقش یک بزرگتر را در تمام مجموعه کاراته بازی خواهد کرد و باید به فکر جمع کردن حواشی هم باشد.

آقای قابل اعتماد کاراته به قدری خوب نتیجه گرفته که شاید رییس فدراسیون خیالش از موفقیت‌های احتمالی تیم ملی راحت است که ترجیح می‌دهد نقشی در برطرف کردن مشکلات ایفا نکند.

در مجموع کاراته ایران تنها فدراسیونی است که پس از کسب اولین و شاید آخرین مدال طلای تاریخ این رشته در المپیک نه تنها آرامش نداشته بلکه شرایط بحرانی را دنبال می‌کند و حواشی از رقابت‌های انتخابی تیم‌های پایه دختران آغاز شد و در تیم ملی مردان ادامه پیدا کرد و در این بین نقش رییس فدراسیون تکیه کردن بر گذر زمان برای برطرف کردن حواشی بود.

امید می‌رود تیم‌های پایه کاراته در هر دو بخش پسران و دختران و همچنین تیم‌های ملی مردان و بانوان در رقابت‌های پیش رو موفق باشند، اما بهتر است مسندنشینان کاراته هم نسبت به مشکلات بی‌تفاوت نبوده و در روز‌های سخت خودی نشان دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا