انتخابی رده‌های سنی پایه کاراته| کاراته‌کاهای برتر نوجوان مشخص شدند

دومین روز از مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر اوزان کومیته نوجوانان به پایان رسید.
به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم‌های رده سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران در روز دوم با برگزاری رقابت‌های اوزان کومیته رده سنی نوجوانان پیگیری شد و نفرات برتر آنها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

۵۲- کیلوگرم نوجوانان: ابوالفضل همدم‌جو از استان کرمان اول، امیرمهدی عسگری از استان مازندران دوم و محمدامین ایرانی از استان تهران و امیرمحمد کلاهدوز از استان یزد سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و محمدامین ایرانی پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

۵۷- کیلوگرم نوجوانان: سیدامیر حسینی از استان تهران اول، علیرضا میرزایی از استان کرمانشاه دوم، حسین دژآباد از استان هرمزگان و محمدامین رمضانی از استان مازندران سوم‌ شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و شهداد پورسلیمانی از استان تهران پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

۶۳- کیلوگرم نوجوانان: محمدعرفان خوش‌عقیده از استان تهران اول، حسین وفا از استان تهران دوم، محمدرضا اکبری از استان گیلان و علیرضا لطیفه‌پور از استان خوزستان سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و علیرضا لطیفه‌پور از استان تهران پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

۷۰- کیلوگرم نوجوانان: سیدعلی موسوی‌نور از استان خوزستان اول، محمدرضا سیف از استان قزوین دوم، یاسین زرجام از استان مازندران و ابواافضل قاسمی از استان لرستان سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و محمدمهدی مقصودی از استان البرز پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

۷۰+ کیلوگرم نوجوانان: حسین عباسی از استان مازندران اول، پارسا محمودی از استان زنجان دوم، هیوا آریافر از استان آذربایجان غربی و امیرمحمد شیرخالو از استان قزوین سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و هیوا آریانفر از استان آذربایجان غربی پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه، فردا دوشنبه مسابقات کومیته رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا