معمای روز در بخش بانوان ؛جهانی یا آسیایی!؟

 

اشرف امینی شخصی است که هر زمان در مصاحبه خود اخباری از تیم ملی بانوان ارائه داد، نتیجه عکس آن مصاحبه را در واقعیت مشاهده کردیم. آخرین نقض مصاحبه های او را می توان در گفتگوی سرمربی جدید تیم ملی بانوان دید.

 

به گزارش کاراته نیوز، اشرف امینی در تاریخ ۱۴ شهریور مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم انجام داد که در آن به مدت زمان قرار داد سرمربی تیم بزرگسالان اشاره می کند. « قرارداد ایشان فعلاً تا پایان مسابقات جهانی امارات خوهد بود تا بعد از این مسابقات ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.»

طبق متن فوق، ادامه همکاری با ارباب منوط به نتایج وی در رقابت های جهانی است اما جالب اینجاست فرخناز ارباب در مصاحبه ای که با سایت فدراسیون کاراته انجام داد به گونه ای اعلام کرد که نتایج مسابقات جهانی با توجه به فرصت اندک باقیمانده چندان قابل استناد نیست و او تا مسابقات آسیایی در سمت سرمربیگری باقی خواهد ماند.

«در اولین گام نفراتی که دارای رنکینگ جهانی هستند و میتوانند در کاراته وان شرکت کنند را به مسکو اعزام خواهیم کرد تا محک جدی برای آن ها باشد و سپس خودمان را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده خواهیم کرد.» متن فوق مصاحبه ای است که ارباب در تاریخ ۱۵ شهریور ماه با سایت فدراسیون انجام داد، درست یک روز پس از مصاحبه اشرف امینی با خبرگزاری تسنیم.

 

اما سوال اینجاست نقض صحبت های امینی درست یک روز پس از مصاحب وی با خبرگزاری تسنیم مصداق چیست؟

 

نکته مهم اینجاست که اشرف امینی در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ و در جایگاه مدیر فنی تیم ملی مصاحبه ای با سایت تسنیم انجام داد و در آن عنوان کرد « با توجه به اینکه فدراسیون اعلام کردند که در تمامی رده ها و گروه های سنی تیم های ملی در ارتباط با انتخاب بازیکنان و مربیان اختیار و مسئولیت دارم، مدیریت تیم های کاراته بانوان را قبول کردم» به نظر می رسد با توجه به مصاحبه سرمربی تیم ملی حالا سید حسن طباطبایی به نوعی با این حرکت عذر اشرف امینی را خواسته است.

در روزهای آتی باید منتظر ماند و دید واکنش اشرف امینی به این مصاحبه چیست اما یک نکته منفی دیگر که در این مجموعه قابل رویت می باشد ضعف روابط عمومی فدراسیون کاراته در حمایت از تصمیمات فدراسیون کاراته است. به صورتیکه روابط عمومی فدراسیون کاراته زمانی که باید جلوی ایجاد حواشی را بگیرد اما با درج اخبار ضد و نقیض موجب ایجاد حواشی بیشتر می شود فدراسیون کاراته را به حاشیه می‌برد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا