موج بی مدیریتی به اردوهای ملی رسید/ تست کرونا ملی پوش کاراته مثبت شد

در حالیکه تیم ملی کاراته بانوان به دلیل مثبت اعلام شدن تست یکی از کارکنان خوابگاه بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی که بدون رعایت اصول قرنطینه تردد می کرد، از ظهر امروز کنسل شد و نیمه تمام ماند اما تیم کاراته آقایان با پافشاری کادر فنی تیم ملی خواهان ادامه اردو می باشد.

به گزارش کاراته نیوز این پافشاری های کاملا اشتباه توسط کادر فنی در شرایطی است که تست PCR یکی از بازیکنان سبک وزن تیم ملی که در جشن تولد سرمربی تیم ملی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ، تمرینات میدانی و کاراته با سایر ورزشکاران در ارتباط بود مثبت اعلام شده و این بازیکن به بیماری کرونا مبتلا شده و وضعیت جسمانی مطلوبی ندارد.

موضوع قابل تأمل اینجاست که کادر فنی تیم ملی با در خطر قرار دادن جان سایر بازیکنان ملی پوش و در یک تصمیم غیرعقلانی خواهان انجام تست PCR و ادامه اردوی تیم ملی با سایر بازیکنان است. تصمیمی که میتواند عواقب بسیار سختی برای اعضای تیم ملی کاراته داشته باشد

همچنین با توجه به درگیری لفظی که بین یکی از ملی پوشان با سابقه تیم ملی و مربی بدنساز تیم در تمرین میدانی تیم ملی رخ داد امیدواریم فدراسیون کاراته هر چه زودتر و با مدیریت صحیح بحران به وجود آمده را کنترل کند تا شاهد اتفاقات گذشته در تیم ملی کاراته نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا