گنج‌زاده: اول راه هستم؛ طلای المپیک حق کاراته ایران بود

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایرنا؛ «سجاد گنج‌زاده» ملی‌پوش کاراته ایران که به مدال طلا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ دست یافت پس از بازگشت به ایران، اظهار داشت: برای رسیدن به این مدال خیلی تلاش کردم و از اینکه نماینده خوبی برای مردم ایران بودم، شادمان هستم.

وی ابراز امیدواری کرد کاراته در المیک ماندگار باشد و گفت: واقعا حق این رشته است در رویداد مهمی چون المپیک بازهم حضور داشته باشد.

گنج‌زاده در ادامه عملکرد کاراته ایران را در توکیو خوب توصیف کرد و افزود: دختران کاراته هم لیاقت کسب مدال را داشتند. باید بگویم جای «بهمن عسگری» و کاپیتان «ذبیح‌الله پورشیب» خیلی خالی بود. همه بازیکنان ما لیاقت موفقیت در توکیو را داشتند اما قسمت من شد به این مهم برسم.

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: روزی که راهی توکیو شدیم، «شهرام هروی» سرمربی تیم ملی پرچم حضرت ابوالفضل (ع) را به همراه داشت و خدا را شکر توانستیم در روز آخر مسابقات با کسب مدال طلا این پرچم را به همگان نشان دهیم.

وی در خصوص صحبت‌های مسوولان عربستانی که معتقند طلا با ناداوری به نماینده ایران رسید، گفت: وقت خوبی نیست در این مورد حرف بزنم. با قدرت در فکر آینده هستم و این مدال طلا تازه ابتدای راه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا