روحانی: جواب تخریب‌گران به خوبی داده شد؛ متحد بودیم و به هدف رسیدیم

مربی تیم ملی کاراته ایران، گفت: برای رسیدن به موفقیت متحد بودیم و با طلای گنج‌زاده، جواب افراد تخریب‌گر به خوبی داده شد.

 به گزارش کاراته نیوز  «حسن روحانی» در گفت‌وگو با ایرنا، تصریح کرد: دو سال و نیم افتخار همکاری با تیم ملی بزرگسالان را دارم. در این مدت اتفاقات زیادی رخ داد و بازیکنان تیم ملی زحمات زیادی متحمل شدند.

 وی افزود: بیش از ۲۰ مسابقه کسب داشتیم که بهمن عسگری و سجاد گنج‌زاده جواز حضور در المپیک را کسب کردند. برنامه‌ها را ادامه دادیم و در ادامه برای عسگری آن اتفاق افتاد و مسابقات را از دست داد.

 مربی تیم ملی عنوان کرد: گنج‌زاده در آخرین روز تمرین داخل اردو، با ذبیح‌الله پورشیب تمرین می‌کرد که از ناحیه دست چپش دچار شکستگی شد اما اعلام نکردیم. پزشک تیم ملی خیلی کمک کرد تا او راهی مسابقات شود و در دهکده نیز تیم پزشکی رسیدگی خوبی داشتند.

 وی گفت:‌ از همان مسابقه اول متوجه شدم که گنج‌زاده همان بازیکنی است که طلای جهان را گرفت و انگیزه بالایی دارد. او خیلی آماده بود و فوق العاده کار کرد و رفته رفته بهتر شد. خدا را شکر توانست حریفان را با تاکتیک‌های خوب مربی، تا فینال شکست دهد.

 مربی تیم ملی ایران گفت: در فینال هم اعتقادم این است که می‌توانست نتیجه را تغییر دهد؛ البته اگر دوستان بازهم برداشت منفی از صحبت‌هایم نکنند. جواب انتقاد برخی که تیم ملی را ۲ سال به حاشیه بردند به خوبی داده شد. آنها باید بدانند که همه چیز پست و مقام نیست و انسان باید عزت داشته باشد.

 وی افزود: نقد منصفانه را همه می‌پذیرند اما رفتار برخی‌ها تخریب است. چرا باید دوستان برای رسیدن به اهداف خود وارد زندگی شخصی دیگران شوند.

 روحانی با بیان اینکه تیم ملی باید برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و سپس بازی‌های آسیایی آماده شود، ادامه داد: موفقیت نشان از همدلی و اتحاد دارد. طلای گنج‌زاده را به تمامی جامعه کاراته و مربیان سازنده تبریک می گویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا