حمیده عباسعلی: با آمادگی ۱۰۰ درصدی به توکیو می‌روم

ملی‌پوش اعزامی تیم ملی کاراته به المپیک با بیان اینکه تلاش می‌کنم که در مسابقات المپیک دل هم‌وطنان را شاد کنم گفت: پس از طی دوران مصدومیت در حال حاضر در شرایط مطلوب و عالی قرار دارم و با آمادگی ۱۰۰ درصدی به رقابت‌ها اعزام می‌شوم.

به گزارش کاراته نیوز  عباسعلی در حاشیه آئین بدرقه ورزشکاران المپیکی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آمادگی حضور در رقابت‌های المپیک اظهار داشت: ۸ مردادماه به همراه کاروان اعزامی به مسابقات اعزام و طبق برنامه ارائه‌شده در روز ۱۶ مرداد ماه مسابقات خود را آغاز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان شانس مدال در رقابت‌های المپیک دارد گفت: هر ورزشکار که برای میدان المپیک آماده می‌شود مستحق شانس مدال است بنده قول مدال نمی‌دهم اما تلاش می‌کنم که در مسابقات المپیک دل هم‌وطنان را شاد کنم.

این ورزشکار اهل ری بیان کرد: پس از طی دوران مصدومیت در شرایط مطلوب و عالی قرار داریم و با آمادگی ۱۰۰ درصدی به رقابت‌ها اعزام می‌شویم.

عباسعلی ابراز داشت: هرکس که در میدان المپیک حاضرمی شود حرفی برای گفتن در این رقابت‌ها دارد و امیدواریم بهترین اتفاق برای کاروان ورزش ایران رخ دهد.

وی نبود تماشاگر را در کیفیت بازی‌ها بی‌تأثیر ندانست و تأکید کرد: در این دوره به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد که قطعاً در کیفیت مسابقات تأثیرگذار خواهد بود.

این ملی‌پوش عضو تیم ملی کاراته اعزامی به المپیک و اهل ری در پایان خاطرنشان کرد: همیشه به اهل شهرری بودنم افتخار می‌کنم و نمی‌خواهم پیش از اعزام از تلخی‌ها حرفی بزنم اما هیچ‌وقت آن‌چنان‌که باید مورد حمایت قرار نگرفتیم ولی به مردم عزیز شهرری قول می‌دهم با تمام تلاش بهترین نتیجه را با نام ری برای ایران به دست آورم و از مردم کشور و شهرستان ری درخواست دارم تا برای موفقیت کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک دعا کنند تا بتوانیم با کسب مدال و افتخار آفرینی در این آوردگاه ورزشی و جهانی دل مردم را شاد کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا