هروی: مطمئن باشید مهدی زاده کار را در پاریس تمام می کند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با شناختی که از پتانسیل و توانایی بالای امیر مهدی زاده سراغ دارم، مطمئنم او در پاریس به سهمیه المپیک می رسد.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد ملی پوشان کاراته ایران در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال، اظهار کرد: مطابق با اهدافی که داشتیم در این رقابت ها حاضر شدیم و خدا را شکر در مجموع نتایج خوبی گرفتیم، البته رنگ مدال هایمان می توانست بهتر هم باشد اما در مجموع از عملکرد بچه ها راضی هستم.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: این مسابقات یک میدان تدارکاتی خیلی خوب برای امیر مهدی زاده بود که قرار است تا چند روز دیگر برای کسب سومین سهمیه المپیک راهی پاریس شود، همچنین بهمن عسگری نیز برای حضور هر چه پر قدرت تر در المپیک محک خوبی خورد. سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب نیز هر دو فوق العاده ظاهر شدند و واقعا حسرت می خورم که چرا نمی توانیم یکی از این دو نفر را بخاطر قوانین فدراسیون جهانی در المپیک داشته باشیم.

وی درباره اعلام رنکینگ المپیکی کاراته و جایگاه خوب شاگردانش، خاطرنشان کرد: واقعا جای خوشحالی دارد که در مجموع پنج وزن، نفرات ما در سه وزن در صدر رنکینگ جای دارند. فکر می کنم برای اولین بار در تاریخ است که این اتفاق می افتد و این موضوع نشان دهنده قدرت کاراته ایران در جهان است.

هروی با اشاره به انگیزه بالای امیر مهدی زاده برای کسب سومین سهمیه المپیک و کامل کردن سهمیه کاراته مردان ایران در المپیک توکیو، گفت: مطمئن باشید در پاریس اتفاقات خوبی می افتد و با شناختی که از توانایی بالای مهدی زاده دارم، او موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد. او پتانسیل بالایی دارد و قطعا به چیزی جز المپیکی شدن فکر نمی کند. مسابقات لیسبون میدان خوبی برای او بود و قطعا با در نظر گرفتن موارد مختلف عازم مسابقات پاریس خواهیم شد. در رقابت های پاریس به نفرات اول و دوم و سوم، سه سهمیه المپیک اختصاص داده خواهد شد و مهدی زاده برای کسب بهترین عنوان و کسب سهمیه المپیک عازم این رقابت ها خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاراته، با اشاره به شایستگی تمامی ملی پوشان کاراته مردان ایران، گفت: مطمئنا ابتدا هدف ما کسب هر سه سهمیه المپیک توکیو خواهد بود. تا الان ۲ سهمیه کسب شده و مهدی زاده نیز قطعا کار را در پاریس تمام می کند. بعد از آن برای کسب بهترین نتیجه عازم المپیک می شویم و مطمئنا بچه ها با تمام وجود برای شاد کردن دل مردم با تمام وجود به میدان خواهند رفت.

وی در پایان با قدردانی از حمایت های فدراسیون و جامعه کاراته، گفت: کاراته ایران برای کسب افتخاری دیگر نیاز به همدلی دارد و امیدوارم ملی پوشان کاراته نیز با کسب بهترین نتایج، اینبار در المپیک بدرخشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا