امینی: برای کسب ۴ سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم/ فعلا شرایط برگزاری سوپر لیگ کاراته مهیا نیست

 

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته درباره شرایط ملی پوشان پیش از مسابقات کسب سهمیه لیسبون توضیحاتی را بیان کرد.
به گزارش کاراته نیوز اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات کاراته وان لیسبون که به زودی برگزار می‌شود، عنوان کرد: شرایط بسیار خوبی در رقابت‌های کاراته وان استانبول داشتیم و بانوان کاراته ایران توانستند مدال آوری کنند. امید داریم تا در لیسبون که مسابقات کسب سهمیه به شمار می‌رود سهمیه‌های خود را در المپیک توکیو قطعی کنیم.
او درباره مصدومیت ملی پوشان کومیته اظهار کرد: حمیده عباسعلی سیر صعودی درمان را طی کرده است و شرایط بدنی خوبی دارد و امیدواریم بهتر از گذشته هم شود. عباسعلی موفق به کسب سهمیه المپیک شد و  مسابقات کاراته وان لیسبون برای او حکم رقابت‌های تدارکاتی را دارد. رزیتا علیپور هم فیزیوتراپی انجام داده و به لیسبون می‌رسد و انشاالله او و سارا بهمنیار کسب سهمیه کنند. در بخش کاتا فاطمه صادقی هم شانس خوبی برای کسب سهمیه در پاریس دارد. در کل برای ۴ سهمیه تلاش می‌کنیم تا به المپیک برویم.
نایب رئیس فدراسیون کاراته درباره لغو مسابقات سوپر لیگ بانوان اظهار کرد: شرایط خوب نبود و برخی از تیم‌ها اعلام کردند شرایط تمرین ندارند و مسابقات هم به همین منظور لغو شد. الان هم شرایط خوبی از لحاظ شیوع ویروس کرونا نداریم و اگر شدت شیوع ویروس فروکش کند شاید بتوانیم بعد از افطار مسابقات را برگزار کنیم در غیر این صوتر رقابت ها به بعد از ماه مبارک رمضان  موکول می‌شود. باید دید ستاد مبارزه با کرونا چه دستوری ابلاغ می‌کند. بازیکنان فعلا در اردو هستند، اما اینکه در آینده رخ خواهد بستگی به شرایط دارد.
امینی در مورد تمرینات تیم ملی کاراته بانوان که اخیرا دور اول آن در سال جدید تمام شده است، اظهار کرد: اردو‌ها به صورت منظم در ۷ دور برگزار شد و بعد از استراحت چند روزه دور جدید تمرینات آغاز خواهد شد.
   ۱۴۰۰/۱/۲۸ ۱۳:۳۰
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا