سمانه خوش قدم ؛برای کسب مدال به لیسبون می‌رویم/‏واکسیناسیون‬ دغدغه‌ها راکاهش داد

سمانه خوش قدم گفت: رقابتهای کاراته وان پرتغال اهمیت فوق العاده بالایی برای همه کاراته کاهای مدعی کسب سهمیه دارد و ما نیز با آمادگی بالا برای قطعی کردن سهمیه‌های خود به این مسابقات می‌رویم.

به گزارش کاراته نیوز سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اردوهای بسیار خوبی را پشت می‌گذاریم تمامی نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی با جدیت تمام تمرین می‌کنند تا در بهترین شرایط بدنی راهی آخرین مرحله از رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک شوند و با وجود آنکه یک مرحله دیگر از اردوها را قبل از اعزام خواهیم داشت، ولی واقعاً دختران کاراته شرایط بسیار خوبی دارند.

وی در مورد واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی گفت: با توجه به قوانین جدید بین المللی برای سفر به کشورهای دیگر و همچنین تصمیم IOC در خصوص واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی این کار باید انجام می‌شد. البته که دغدغه‌هایی در خصوص عوارض احتمالی ناشی از تزریق بخصوص برای کاراته کاها که به زودی راهی مهمترین تورنمنت خود هستند، وجود داشت که با توضیحات مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی المپیک، این موضوع نیز رفع شد و خدا را شکر از این پس نگرانی کمتری نسبت به درگیری ملیپوشان با این ویروس خواهیم داشت.

خوش قدم به مسابقات لیسبون هم اشاره کرد و افزود: اینرقابتها به جهت آنکه آخرین مرحله از مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک است از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و بدون شک همه کاراته کاهای مدعی با بهترین شرایط خود به این مسابقات می آیند. اعضای تیم ما نیز آمادگی خوبی دارند و با هدف کسب سکو و قطعی کردن سهمیه‌های خود پای به تاتامی لیسبون خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی بانوان در پایان گفت: نتایج رقابتهای قهرمانی اروپا که بعد از مسابقات لیسبون در کرواسی برگزار می‌شود، روی سهمیه‌ها تأثیرگذار است، ولی این برای ما اهمیتی ندارد، ما بدون توجه به امتیازات کسب شده و فقط برای کسب مدال و افتخاری دیگر برای کاراته ایران به میدان می‌رویم و امیدوارم اعضای تیم برابر با آنچه زحمت میکشند، نتیجه لازم را کسب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا