عباسعلی: واکسیناسیون خیالمان را از سلامتی راحت می‌کند/ مردم برای موفقیت ما در المپیک دعا کنند

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: امیدوارم بعد از دریافت دوز اول واکسن کرونا، دوز دوم را هم تزریق کنیم تا خیالمان از بابت سلامتی راحت شود.
به گزارش کاراته نیوز  حمیده عباسعلی ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی بیان کرد: این اقدام اتفاق بسیار خوبی است چرا که در این مدت استرس زیادی کشیدیم و تمام دغدغه ما مراقبت از سلامتی‌مان بود. به همین منظور این اتفاق کمی ما را از متمرکز شدن روی تمرینات جدا می‌کرد. اگر یکی از بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شود برای ریکاوری کمی با مشکل رو به رو است.
او ادامه داد: واکسینه کردن ورزشکاران اتفاق خوبی است و  امیدوارم بعد از دریافت دوز اول واکسن، دوز دوم را هم تزریق کنیم تا خیالمان از بابت سلامتی مان راحت شود تا به تمرین بپردازیم. ۲ هفته آینده مسابقات کسب سهمیه کاراته وان پرتغال را پیش رو داریم و من هم سهمیه المپیکم قطعی شده است، اما در این مسابقات شرکت خواهم کرد تا خودم را محک بزنم. بعد هم به المپیک توکیو می‌رویم و امیدوارم  اتفاقات خوبی بیفتد.
بازیکن تیم ملی کاراته گفت: از مردم می‌خواهم دعا کنند کاروان المپیکی ما در این تورنمنت موفق باشد. المپیک رویداد مهمی است و خوشبختانه بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره برگزار می‌شود و امیدواریم دل مردم را شاد کنیم.
عباسعلی در پاسخ به این سوال که آیا به ویروس کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: اوایل شیوع ویروس کرونا نمی‌دانستم به کرونا مبتلا شده ام، اما علائم این ویروس را داشتم. بعد از مدتی دیگر این اتفاق نیفتاد و سعی کردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنم و حالا هم که واکسینه خواهم شد.
المپین کاراته درباره شرایط المپیک توکیو و رقبایش بیان کرد: در حال حاضر ۳ یا ۴ نفر به صورت قطعی به المپیک می‌رویم و بعد هم در مسابقات کاراته وان لیسبون و پاریس نفرات دیگری به ما اضافه می‌شوند. من در وزن ادغامی هستم و شرایط کمی پیچیده شده است. کسی برنده است که خیلی دقیق بتواند حریف را آنالیز کند. همه تلاش کردند اتفاقات خوبی برایم بیفتد و دغدغه‌ای نداشته باشم و از فدراسیون کاراته، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بابت تلاش هایشان و رفع دغدغه هایم سپاسگزارم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا