مربی کاراته: آرامش نیاز اصلی برای حضور قدرتمند در المپیک است

مربی پیشکسوت کاراته کشور گفت: ایجاد آرامش و تعامل نیاز اصلی خانواده بزرگ کاراته برای حضور قدرتمند در المپیک توکیو است.

به گزارش کاراته نیوز الله کرم شهگل روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور قطع هرگونه حاشیه و جناح‌بندی در کاراته به ضرر تیم ملی در آستانه حضور قدرتمند در المپیک توکیو است و انتظار می‌رود تمرکز همگان برای کمک به تیم ملی باشد.

وی بیان کرد: بروز اختلاف در هر مجموعه‌ای طبیعی است اما نباید دامن تیم ملی را در آستانه رویداد مهم المپیک بگیرد و بعدها افسوس این موقعیت مهم را بخوریم.

سرمربی تیم سوپرلیگی رعد پدافند ارتش خاطرنشان کرد: شاید حضور در المپیک اولین و آخرین فرصت طلایی ورزش کاراته کشورمان باشد و همه ما باید از انتقادهایی که می‌توان آن‌ها را بعد از المپیک هم مطرح کرد، باعث نشویم یکسری فرافکنی‌ها در مجموعه کاراته به وجود آید.

وی که ۲۰ سال سابقه فعالیت در عرصه کاراته کشور را دارد، بیان کرد: در شرایطی کنونی حمایت همه جانبه از ملی پوشان، مربیان و مجموعه فدراسیون کاراته در المپیک توکیو وظیفه همه دلسوزان است.

این مربی سازنده قهرمانان کاراته کشور یادآور شد: انتظار داریم همه منتقدان اختلاف نظرها را کنار گذاشته و با اتحاد و همدلی زمینه های لازم برای موفقیت کاراته کشورمان در المپیک توکیو را مهیا سازند.

الله کرم شهگل مربی کاراته استان همدان جزو مربیان قهرمان پرور این رشته ورزشی در کشور به شمار می‌رود.

در هفته‌های اخیر حواشی رشته کاراته بازتاب‌های مختلف را در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا