هروی: کاراته ایران ظرفیت درخشش در المپیک را دارد/ ۳ هدف بزرگ در سال جاری داریم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: در سال جاری ۳ هدف بزرگ داریم که شامل موفقیت در المپیک، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با میزان، با تاکید بر اینکه همواره ارتباط بسیار خوبی با اهالی رسانه داشته در خصوص عدم انجام مصاحبه در یک سال گذشته اظهار داشت: دلایلی وجود داشت که ترجیح دادم مدتی سکوت کنم تا همکارانم در خصوص شرایط تیم ملی با رسانه‌ها گفتگو کنند، اما این به معنی عدم پاسخگویی نیست و همواره موظف هستم درباره عملکرد تیم ملی توضیحاتی به مخاطبان ارائه کنم. در مجموع بیشتر تمرکز خود را معطوف تیم ملی و برنامه‌های تیم کردم و به همین خاطر مدتی دور از هیاهوی رسانه‌ای بودم.

وی با اشاره به اینکه مسائل دیگری هم در خصوص سکوت طولانی مدت او وجود داشت، افزود: فعلا نمی‌خواهم در خصوص این موضوع زیاد صحبت کنم و باید تمام تمرکز ما روی کسب حداکثری سهمیه المپیک و درخشش در المپیک توکیو باشد. بچه‌های تیم ملی برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک هیچ چیزی کم دارند و تنها باید در آرامش کار خود را دنبال کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در واکنش به این پرسش که آیا مشکل کاری او برطرف شده گفت: مدتهاست با این مشکل رو به رو هستم و با وجود پیگیری مسئولان ورزش کشور تاکنون اتفاقی نیفتاده است. به هر حال این مشکلات هنوز پابرجاست، اما دیگر نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم، چون آنقدر اهداف بزرگی در سر دارم که وقتی برای تمرکز روی موضوعات کم اهمیت برایم باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم کاراته وان لیسبون برگزار شود تصریح کرد: تا به این لحظه برگزاری این رقابت‌ها قطعی است و ما هم در مراحل مختلف اردو سعی کردیم تیم را در کوتاه‌ترین زمان به سطح آمادگی مطلوب برسانیم. حیف است که از بین پورشیب و گنج‌زاده تنها یک نفر المپیکی شود؛ اما چاره‌ای نیست و امیدوارم هرچه به صلاح و خیر است اتفاق بیفتد. این دو کاراته‌کا بهترین‌های دنیا هستند و این یک افسوس بزرگ برای المپیک است که طبق قوانین فدراسیون جهانی تنها یک نفر از این دو می‌تواند به توکیو برسد.

هروی ادامه داد: پس از این رقابت‌ها باید به فکر مسابقات پاریس باشیم تا به امید خدا بتوانیم سومین سهمیه المپیک را هم در فرانسه کسب کنیم. کاراته ایران ظرفیت درخشش در المپیک را دارد و سعی میکنیم بهترین نتایج را در توکیو رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری ۳ هدف بزرگ داریم که شامل موفقیت در المپیک، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا می‌شود. تمام تمرکز خود را خواهیم گذاشت تا برای اولین بار در تاریخ مسابقات جهانی در هر ۵ وزن موفق به کسب مدال شویم. برای المپیک و قهرمانی آسیا هم برنامه ویژه‌ای داریم که امیدوارم با دعای خیر مردم به آن جامه عمل بپوشانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا