خوشقدم: امیدوارم ۳ نماینده در توکیو داشته باشیم/ همیشه برخی کم و کاستی‌ها وجود دارد

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: حمایت‌های خوبی از سوی کمیته المپیک و فدراسیون از ما صورت گرفته، اما همیشه برخی کم و کاستی‌ها وجود دارد.

به گزارش کاراته نیوز سمانه خوشقدم در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دور جدید تمرنیات تیم ملی کاراته بانوان اظهار داشت: دور جدید تمرینات از امروز آغاز خواهد شد و این اردو به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، نگین آلتونی، فاطمه خنکدار و مبینا حیدری کاراته‌کا‌های دعوت شده به اردو هستند.

وی افزود: پس از این اردو چند روزی به ملی‌پوشان استراحت می‌دهیم و پس از آن اردوی بعدی را آغاز می‌کنیم و برای رقابت‌های کاراته وان لیسبون آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم کاراته بانوان در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت رزیتا علیپور اظهار داشت: علیپور دوران نقاهت را سپری کرده و الان مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد. او یکی از شانس‌های اصلی ما برای کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کند. البته لطفی که مردم پس از رقابت‌های ترکیه به تیم ما و رزیتا علیپور داشتند هم در ایجاد انگیزه در این بازیکن تاثیر زیادی داشت.

وی ادامه داد: هدف ما این است که در رقابت‌های کاراته‌وان پرتغال تکلیف المپیکی شدن سارا بهمنیار و رزیتا علیپور را یکسره کنیم و با ۳ کاراته‌کا در توکیو حضور داشته باشیم. می‌دانیم کار سختی در پیش است، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم.

خوشقدم در پاسخ به این سوال که چرا در دوران عید اردوی تیم بانوان برگزار نشد، تصریح کرد: بخاطر اینکه نتوانستیم شرایط اسکان بچه‌ها را فراهم کنیم در عید اردو برگزار نشد، اما ملی‌پوشان طبق برنامه‌ای که ما داده بودیم با کمک مربیان باشگاهی خود از روز اول فروردین تمرینات میدانی، بدنسازی و کاراته را انجام دادند.

وی در واکنش به این پرسش که آیا تیمش به اندازه کافی مورد حمایت مسئولان است، گفت: سال المپیکی است و کاراته هم پتانسیل بالای خود را بار‌ها نشان داده. حقیقت این است که از سوی کمیته ملی المپیک اتفاقات خوبی افتاده و هر زمان درخواستی داشتیم، انجام شده و فدراسیون هم همواره حامی تیم بوده، اما همیشه وقتی بیشترین تلاش را هم انجام دهید برخی کم و کاستی‌ها وجود دارد.

خوشقدم خاطرنشان کرد: یکسری مباحث کوچکی در خصوص هتل اکادمی ملی المپیک وجود دارد که انشاالله بزودی اتاق در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد. تنها مشکل ما این است که باید تمرینات بدنسازی، میدانی و کاراته را در یک مجموعه انجام دهیم تا مشکل رفت و آمد و این مسائل را نداشته باشیم و اگر این اتفاق رخ دهد، خیلی در پیش‌برد برنامه‌های ما تاثیر خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا