حیدری: برای ۲ مسابقه پیش روی کاراته، خودم را آماده می‌کنم

قهرمان کاراته گفت: برای مسابقات انتخابی تیم ملی و سوپر لیگ کاراته خودم را آماده می‌کنم.
به گزارش کاراته نیوز سامان حیدری مربی تیم کاراته دال کرمانشاه در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر امسال اظهار کرد: در سوپر لیگ کاراته به عنوان بازیکن شرکت کردم، اما در لیگ برتر سعی کردم به عنوان کادر فنی به احسان برادرم و حمیدرضا فرهادی  کمک کنم. ۹۰ درصد تیم ما را  بازیکنان باشگاه خودمان تشکیل داده اند و توقعمان حضور در جمع ۴ تیم برتر بود که به آن دست پیدا کردیم.
او افزود: متاسفانه نشد در کاتا امتیازات لازم را جمع آوری کنیم و در مجموع عنوان سومی مشترک  را به دست آوردیم. اگر نتیجه‌ای گرفتیم حاصل تلاش یک گروه بود و  با قلب‌های مطمئن این افتخار به دست آمده است.
حیدری درباره مسابقات سوپر لیگ اظهار کرد: در هفته نخست با ۳ پیروزی رنکینگ اول وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم را به دست آوردم. برای دور برگشت مسابقات قهرمانی کشور خودمان را آماده می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم.
او درباره فشرده برگزار شدن مسابقات لیگ و سوپرلیگ کاراته آقایان عنوان کرد: در ابتدا باید به عوامل سازمان لیگ کاراته خسته نباشید گفت چرا که اگر فرصت را از دست می‌دادیم بازیکنان جوان هیچ زمانی برای بازی نداشتند. جوانان تشنه مسابقه دادن هستند و ۴ مسابقه در طول روز زیاد نیست و به عقیده من برگزاری این مسابقات اتفاق خوبی بود.
قهرمان کاراته در مورد شرایط ایران برای کسب مدال در المپیک توکیو اظهار کرد: همه ما به مدال آوری ایران امیدوار هستیم و بهمن عسگری برای مدال آوری شانس زیادی دارد. پورشیب و سجاد گنج زاده هم هر کدام شایسته هستند. برای مهدی زاده و تیم ملی بانوان هم آرزوی موفقیت دارم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا