زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شد

رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته بعد از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و با برنامه ریزی به صورت منظم انجام خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این خبر افزود: فدراسیون کاراته سعی بر آن دارد که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، در شرایطی که بیماری کرونا رمقی برای آسیب به حوزه ورزش و فعالان این حوزه نداشته باشد و سایه سنگین آن بر این فعالیت‌ها شکسته شود، رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را بعد از ماه رمضان ۱۴۰۰با به کارگیری کارشناسان سلامت و فدراسیون پزشکی ورزشی در این حوزه برگزار کند.

وی افزود: این رقابت‌ها با در نظر گرفتن سهمیه برای کاراته کاران دارای رنکینگ و شرکت این افراد به صورت مستقیم در مرحله دوم انتخابی تیم ملی، آغاز به کار خواهد کرد.

پایدار ادامه داد: زمان برگزاری انتخابی استان‌ها و اعلام مشخصات کاراته کاران برتر هر استان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور حداکثر تا نیمه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود و هیأت‌های استانی می‌بایست از این بازه زمانی برای برگزاری مسابقات انتخابی خود استفاده کنند.

رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در پایان گفت: با توجه هدف گزاری فدراسیون کاراته و دیدگاه بلند ریاست فدراسیون در حمایت از بخش نوجوانان و جوانان سال ۱۴۰۰ سال معرفی و درخشش قهرمانان و ستارگان رده پایه در آوردگاه آسیایی کویت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا