تمریناتم با تیم ملی انگلیس اتفاق مثبتی برایم بود /فعلا برنامه ای برای المپیک‌ندارم

‍ ‍ تمریناتم با تیم‌ملی انگلیس اتفاق مثبتی برایم بود/ فعلا برنامه‌ای برای المپیک ندارم

دارنده مدال نقره جهانی کاراته گفت: تمریناتم با تیم‌ملی انگلیس اتفاق مثبتی برایم بود، فعلا برنامه‌ای برای المپیک ندارم.

به گزارش کاراته نیوز  سعید احمدی، کاراته‌کای ایرانی، درباره وضعیت کاراته ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از آنجایی که کل ورزش دنیا امسال تحت تاثیر ویروس کرونا بود اما شرایط کاراته ایران حتی در قیاس با اروپا و آمریکا خیلی خوب بود. به نظرم این وضعیت به خوبی مدیریت شد و هم عملکرد فدراسیون و هم تلاش مربیان در حفظ آمادگی بازیکنان قابل دفاع است. در حال حاضر هم لیگ را داریم که می‌توانند برای بازیکنان ایجاد انگیزه کند.

او با اشاره به برنامه‌های خود در روزهای کرونایی ادامه داد: ابتدا برای المپیک برنامه داشتم و حتی حدود هشت ماهی را به دعوت انگلیس در کنار تیم‌ملی انگلیس بودم که واقعا   هم برای من اتفاق مثبتی بود و هم مسئولین کاراته انگلیس از این همکاری رضایت داشتند. ولی با شیوع کرونا مجبور شدم دوباره به آمریکا برگردم فعلا تمرین می‌کنم و به تحصیلاتم می‌رسم. اما اگر مسابقه‌ای برگزار شود قطعا خودم را محک خواهم زد.

دارنده مدال نقره جهانی در پایان در رابطه با حذف کاراته از المپیک گفت: از ۴۰ سال پیش هم همیشه این صحبت‌ها وجود داشت و در نهایت قرار شد کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد. الان هم باز مطرح شده است که کاراته برای المپیک بعدی حذف خواهد شد. ولی همه به این موضوع خوش بین هستند چون که جمعیت این رشته در دنیا زیاد است و شاید برای المپیک بعدی موقتا حذف کنند و دوباره به رشته‌های المپیکی اضافه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا