فریدخمامی: پس از سال‌ها درهای فدراسیون به روی اهالی کاراته باز شده است/ هیچ تبعیضی بین تیم‌های پایه و بزرگسالان قائل نیستیم

به گزارش کاراته نیوز مازیار فرید خمامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تشکیل سازمان تیم‌های ملی کاراته اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب فدراسیون تشکیل سازمان تیم های ملی است. با توجه به گسترش تورنمنت‌های بین‌المللی و لزوم آماده سازی مطلوب تیم‌های ملی، طرح تشکیل این سازمان مطرح و در نهایت با موافقت طباطبایی اجرایی شد. در مجموع باید گفت سازمان تیم‌های ملی می‌تواند به بهتر شدن امور در تیم‌های ملی کاراته کمک کند.

وی افزود: از جمله اهداف این سازمان تعیین سیاست‌های کلی و راهبردی در امور تیم‌های ملی، ‌تلاش در جهت ارتقای شرایط کمی و کیفی حوزه فنی و اردوهای تیم ملی است. فرایند انتخاب سرمربیان،‌ مربیان، روانشناسان، آنالیزورها،‌ مشاوران و سرپرستان تیم‌های ملی نیز در سازمان تیم‌های ملی مطرح، بررسی و در نهایت گزینش خواهند شد. همه اینها نشان دهنده اهمیت جایگاه سازمان تیم‌های ملی در فدراسیون کاراته است.

دبیر سازمان تیم های ملی کاراته ادامه داد: در یک سال گذشته فدراسیون کاراته با تشکیل کمیته‌های مختلف تصمیم به بازسازی ساختار داخلی خود گرفت و نقطه عطف این کار استفاده از بزرگان، پیشکسوتان و قهرمانان کاراته در تمام کمیته‌ها است. پس از سال‌ها درهای فدراسیون به روی اهالی کاراته باز شده و خرد جمعی جای تصمیمات انفرادی را گرفته است. دیگر قرار نیست یک نفر برای همه تصمیم بگیرد، حالا خود اهالی کاراته برای این رشته ورزشی تصمیم‌گیری می‌کنند.

فریدخمامی در خصوص زمان تشکیل اردوهای تیم ملی در رده‌های پایه نیز عنوان داشت: برگزاری اردو و مسابقات رده‌های پایه منوط به اعلام برنامه از سوی فدراسیون جهانی و فدراسیون آسیایی است. ابتدا باید این برنامه اعلام شود تا پس از آن درباره تشکیل اردوها و مسابقات این رده سنی تصمیم گیری کرد.

دارنده نخستین مدال طلای تاریخ کاراته ایران در بازی‌های آسیایی تاکید کرد: به عنوان دبیر سازمان تیم‌های ملی خدمت تمام ورزشکاران و مربیان فعال در رده های سنی عرض می‌کنم که فدراسیون کاراته و شخص آقای طباطبایی هیچ تبعیضی میان تیم‌های بزرگسالان و رده های پایه قائل نیست. مطمئن باشید به محض اعلام برنامه رده های سنی، تمام امکانات در اختیار رده های سنی قرار خواهد گرفت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا