پایدار:فدراسیون کاراته از هیچ تلاشی برای حمایت از رده‌های پایه دریغ نمی‌کند

به گزارش کاراته نیوز ابوالقاسم پایدار، رئیس سازمان لیگ کاراته در گفت‌وگو باخبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شائبه بی توجهی این رشته ورزشی به بخش‌های پایه و برگزار نشدن مسابقات به همین واسطه بیان کرد: بی توجهی کاراته به رده‌های پایه موضوعی از پایه غلط است و این شائبه را کاملا رد می‌کنم. مجموعه فدراسیون کاراته خود را ملزم به حمایت از تمام بخش‌های مختلف کاراته می‌داند.

او ادامه داد: در سایر رشته‌ها مانند کشتی، تکواندو و … هم لیگ رده‌های پایه به واسطه شرایط ناشی از شیوع کرونا در کشور برگزار نشده اند و البته به همین دلیل برگزاری مسابقات آسیایی به مهرماه سال آینده موکول شد. بنا بر این تصمیم ما هم تعویق رقابت‌های کاراته در رده‌های پایه بود.

پایدار همچنین عنوان کرد:  به درخواست  تیم‌ها و ضرورت توجه به سلامت ورزشکاران در این رده  سنی از لیگ، خانواده‌ها نگرانی‌های بیشتری بابت تردد و حضور فرزندانشان در مسابقات دارند و به نوعی گردش و مراجعت ورزشکاران از تعدد استانی بیشتری برخوردار است.

رئیس مسابقات سازمان لیگ کاراته گفت: در تلاشیم که با برنامه ریزی دقیق‌تر طی هفته‌های آتی مسابقات را برگزار کنیم. من بار‌ها شاهد تلاش هیئت رئیسه فدراسیون در جهت حمایت از رده های پایه بوده ام.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا