مومنی: رقابت‌های سوپر لیگ کاراته محک جدی پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک خواهد بود

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو، رقابت‌های سوپر لیگ کاراته حکم دیدار‌های تدارکاتی دارد.

به گزارش کاراته نیوز  وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات سوپر لیگ کاراته بیان کرد: بعد از یک سال دوری کاراته کا‌ها از مسابقات، فدراسیون کاراته در نظر گرفت مسابقات سوپر لیگ آقایان را در ۲ گروه و با حضور ۴ تیم در هر گروه آغاز کند که اتفاق خوبی بود. اعضای تیم ملی کاراته در تیم‌های مختلف سوپر لیگ حضور دارند و اعضای کادر فنی تیم ملی هم ترجیح می‌دهند برای رصد بازیکنان از نزدیک به سالن مسابقات بیایند.

او ادامه داد: رقابت‌های سوپر لیگ یک محک جدی برای ورزشکاران تیم ملی است تا برای مسابقات آینده آماده شوند. المپین‌های ما یک سالی است از کوران مسابقات دور هستند و این رقابت‌ها می‌تواند به عنوان مسابقات تدارکاتی پیش از کسب سهمیه باشد. طبق تقویم مسابقات، زمان مسابقات کاراته وان ترکیه ۲۲ اسفندماه است و در فروردین ماه، مسابقات مراکش را پیش رو داریم.

مومنی درباره لغو مسابقات سوپر لیگ بانوان بیان کرد: سوپر لیگ کاراته بانوان با توجه به انصراف ۲ تیم شرکت کننده، تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات را کاهش داد. در نظر داشتیم رقابت پویا و خوبی در بخش بانوان باشیم و منتظر هستیم تا با اعلام آمادگی تیم‌ها شاهد برگزاری سوپر لیگ بانوان در ماه‌های آتی باشیم.

او درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی کاراته عنوان کرد: اردوی تیم ملی طبق برنامه کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و آقایان در هفته آینده  در ۲ بخش کومیته و کاتا برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا