انتقاد کاپیتان تیم ملی کاراته از برگزاری سوپرلیگ

کاپیتان تیم ملی کاراته: مسئولان برگزاری فرصت زیادی برای برنامه ریزی بهتر لیگ داشتند، اما فقط به زرق و برق مسابقات اهمیت دادند.
به گزارش کاراته نیوز  ذبیح اله پورشیب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری صدا و سیما با انتقاد نسبت به زمان و مکان برگزاری سوپرلیگ کاراته، گفت: امسال مشکلات زیادی در سوپرلیگ دیده می‌شود، چون زمان و مکان برگزاری مسابقات نامناسب است. لیگ در روز غیرتعطیل و سالن افراسیابی در مرکز شهر مکان شلوغ و پرترددی است.
وی افزود: سالن افراسیابی اصلا فضایی برای گرم کردن و تمرین کاراته کا‌ها قبل از مبارزه را ندارد و همه باید از روی کف پوش‌ها برای رفت و آمد به روی تاتامی اقدام کنند.
کومیته کای تیم دانشگاه آزاد به پخش زنده تلویزیونی سوپرلیگ با تجهیز سالن اشاره کرد و گفت: با وجودی که مسئولان برگزاری فرصت زیادی برای برنامه ریزی داشتند، اما فقط به زرق و برق آن اهمیت دادند.
وی افزود: در زمان پخش تلویزیونی برق بخشی از سالن را قطع کردند، در حالی که روی تاتامی دیگر مسابقه برگزار می‌شد و هر آن ممکن بود که یکی از ورزشکاران با آسیب دیدگی روبرو شود. در این صورت چه کسی پاسخگو بود؟
پورشیب گفت: فدراسیون فقط تلاش کرد تا لیگ را برگزار کند، اما مسابقات حرفه‌ای و رسمی جایی برای سرگرمی نیست، چون اگر کسی مچ پایش آسیب ببیند، امکان ندارد مسئولان لیگ پاسخگو باشند.
وی افزود: هر سال مشکلاتی در برگزاری مسابقات وجود دارد، اما می‌توانستند امسال شرایط بهتری را فراهم کنند. به هر حال از شروع لیگ خوشحالیم و امیدواریم در پایان همه تیم‌ها راضی باشند.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: با توجه به وضعیت موجود و شیوع کرونا، بعد از یک سال که مسابقه‌ای نداشتیم، فدراسیون تلاش کرد با وجود همه مشکلات شرایط برگزاری لیگ را فراهم کرد.
وی افزود: قبل از اعزام به پیکار‌های کاراته وان، باید حداقل در یک مسابقه تدارکاتی شرکت می‌کردیم که برگزاری سوپرلیگ برای ملی پوشان یک مسابقه تدارکاتی محسوب می‌شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا