روحانی برای موفقیت در المپیک نیاز به حمایت داریم /هروی در تیم ملی پیر شد

مربی تیم ملی کاراته گفت: هروی آنقدر دغدغه تیم ملی و شاگردانش را دارد که در این تیم پیر شد.

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی در گفت و گو با میزان، در خصوص پایان اردوی تیم ملی کاراته اظهار داشت: اردوی ششم تیم ملی کاراته روز گذشته به پایان رسید و به غیر از صالح اباذری که با مصدومیت مواجه شد، سایر کاراته‌کاها بدون هیچ مشکلی در اردو حضور داشتند. کم کم تمرینات وارد فاز مبارزه‌ای شد و روی عکی العمل‌ها کار کردیم و در بخش تمرینات بدنسازی و هوازی هم بچه‌ها افزایش توان داشتند و در مجموع همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

وی افزود: ملی پوشان را در اختیار باشگاه‌ها قرار دادیم تا در رقابت‌های لیگ حضور پیدا کنند و در این رقابت‌ها هم عملکردشان را زیر نظر می‌گیریم. تمام کاراته‌کا‌های مدعی باید انگیزه خود را حفظ کنند، چون به غیر از المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان را هم در پیش داریم.

مربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه دو اردوی دیگر تا پایان سال برگزار می‌شود، ادامه داد: از دوم تا نهم اردوی هفتم را داریم و از چهاردهم هم اردوی آخر (آخرین اردو در سال ۹۹) را برگزار میکنیم که به امید خدا متصل به رقابت‌های کاراته وان ترکیه خواهد بود. حضور در کاراته وان ترکیه برای ما بسیار مهم است تا پس از وقفه طولانی بتوانیم ملی پوشان را در تاتامی بین المللی محک بزنیم.

وی در خصوص رقابت بین پورشیب و گنج زاده تصریح کرد: تیم ملی کاراته ایران در سال‌های اخیر تحت هدایت شهرام هروی هیچ حاشیه‌ای نداشته البته مدیریت چند قهرمان جهان و آسیا کار ساده‌ای نیست. بچه‌های ما در پختگی کامل به سر میبرند و در کنار رقابت با هم رفیق هستند، ضمن اینکه عملکرد هر یک از این دو کاراته کا منجر به کسب سهمیه المپیک می‌شود و به همین خاطر تمرکزشان روی کار خودشان بوده و به حواشی توجهی ندارند.

روحانی ضمن تقدیر از زحمات سرمربی تیم ملی کاراته گفت: به جرات میگویم هروی آنقدر دغدغه تیمش را دارد که در تیم ملی پیر شد، اما به روی خودش نیاورد. الان هم یک مقدار درگیر مشکلات کاری است و برخی‌ هم که ناجوانمردانه از طریق صفحات مجازی تخریب می‌کنند و از وزارت ورزش و کمیته المپیک خواهش میکنم چتر حمایتی خود را روی سر تیم ملی کاراته باز کنند تا بتوانیم در المپیک پرچمدار کاروان ایران باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر برخی از کسانی که از مجموعه کاراته بیرون بودند دست به تخریب فدراسیون و تیم ملی زدند که این کار اصلا جوانمردانه نیست. کاراته ایران حساس‌ترین روز‌های تاریخ خود را سپری می‌کند و الان زمان حمایت است و همه باید دست به دست هم دهیم تا بهترین نتیجه را در المپیک ریو بدست بیاوریم. مطمئن باشید مسئولان ورزش کشور آنقدر درایت دارند که بدانند چه کسی دنبال موفقیت کاراته و چه افرادی در پی منافع شخصی هستند و مطمئن هستم این تیم با هدایت هروی می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا