برگزاری مراسم اهدای کاپ تیم‌های برتر لیگ‌های کاراته بانوان

مراسم اهدای کاپ تیم‌های مقام آور سوپر لیگ سبک‌های آزاد و کنترلی و لیگ برتر کاراته بانوان کشور در سال ۹۸ امروز برگزار شد….

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مراسم اختتامیه و اهدای کاپ تیم‌های اول تا سوم مسابقات سوپر لیگ سبک‌های آزاد و کنترلی و لیگ برتر کاراته بانوان کشور امروز با حضور سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، وحید مومنی سرپرست دبیری، اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون، سرپرستان، مربیان و کاپیتان تیم‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی کبگانیان برگزار شد.

مسابقات لیگ‌های کاراته به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید و تیم‌های برتر آن پس از برگزاری جلسه‌ای با مربیان تیم‌ها مشخص شد.  همچنین قرار بود اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۹ مهر ماه برگزار شود که به دلیل شیوع موج دوم ویروس کرونا به تعویق افتاد.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع در محل اهدا مدال‌های تیم‌ها، امروز از هر باشگاه دو نفر به عنوان نماینده (سرپرست یا سرمربی و یک نفر ورزشکار عضو تیم) در مراسمی که در مجموعه ورزشی کبگانیان برگزار شد، حضور داشتند.

باشگاه‌های مقام آور در بخش بانوان لیگ‌های کاراته سال ۱۳۹۸ به شرح زیر می‌باشد:

سوپر لیگ بانوان کنترلی:اول: دانشگاه آزاد اسلامی دوم: شهرداری سمنان سوم مشترک: پیام ارتباطات و آرتانا

سوپر لیگ بانوان سبک‌های آزاد:اول: پارس آمود دوم: بانک حکمت ایرانیان سوم مشترک: شهید مکی نژاد، ذوالفقار کرمان، آسیا ماسه ساز

لیگ برتر بانوان کنترلی:اول: مقاومت دوم: هیات کاراته اصفهان سوم مشترک: هیات کاراته فارس و کردستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا