سمانه خوش‌قدم: خدا را شکر جواب تستم منفی بود

سمانه خوش‌قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان خوشحال است تست دوم کرونایش منفی است. او حالا با خیال راحت اردوی تیمش را شروع می‌کند تا کاراته‌کاها برای کاراته وان ترکیه در اسفندماه آماده شوند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرورزشی/ کاراته؛ اردوی مرحله سوم تیم ملی کاراته بانوان در حالی روز گذشته دلیل مثبت شدن تست مثبت کرونای سمانه خوش‌قدم سرمربی تیم ملی بانوان تعطیل شد که روز کذشته بلافاصله او دوباره تست داد که نتیجه‌اش منفی شد.او برای اطمینان بیشتر تست PCR و آنتی بادی داد که نتیجه هر دو تست منفی بود.

بالاخره تست کرونا شما مثبت اعلام شده یا منفی؟
خوب اول  قبل از شروع اردوی سوم تیم ملی تست کرونا دادم  که تست من مثبت  شد و برایم نگران کننده بود و برای همین سه شنبه  یک بار دیگر تست کرونا دادم. خدا را شکر امروز (چهارشنبه) جواب تست آنتی بادی و pcr دیروز توسط پزشکان منفی شد، خوب جواب این آزمایش خیلی قابل قبول است. با جواب آزمایش باید در سریع ترین زمان ممکن اردوهای تیم ملی بانوان شروع شود. از مسولان فدراسیون کاراته، پیشکسوتان کاراته و مردم عزیز کشورمان تشکر میکنم که این دو روز پیام های زیادی دادند و انرژی مثبت دادند. پیام همه این عزیزان و اعضا تیم ملی دلگرمی بود و البته از علی قارداشیان رییس فدراسیون تنیس روی میز که پیگیر حال من بودند.

پس با این حساب اردوی تیم ملی آغاز می‌شود؟
همان طور که در خبرها اعلام شد، مسابقات کاراته وان پرتغال به تعویق افتاده و قرار است اردیبهشت ۱۴۰۰ موکول شد. حتی مسابقات باکو هم لغو شد. اولین کاراته وان ۲۳ اسفندماه در کشور ترکیه است و باید تمرینات‌مان را طبق برنامه مسابقات تدارکاتی باشد تا ان‌شاالله کاراته‌کاها عملکرد خوبی در آخرین مسابقه برای سهمیه المپیک از رنکینگ داشته باشند.

اردوها  با نفرات جدیدی که حضور داشتند آغاز خواهد شد؟
بله با تمام همان نفراتی که در مرحله سوم حضور داشتند اردوها را برگزار خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا