بهمنیار و علیپور در کاراته وان لیسبون سمانه خوش‌قدم: حمیده عباسعلی را به مراکش می‌بریم

سمانه خوش‌قدم، سرمربی تیم ملی کاراته درباره شرایط پیش روی سارا بهمنیار و رزیتا علیپور توضیح داد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرورزشی/ کاراته؛ سارا بهمنیار و رزیتا علیپور کاراته‌کاهای ایران در کاراته وان لیسبون پرتغال هستند. رقابت‌های جهانی کاراته وان در پنج مرحله برگزار می‌شود که اولین مرحله‌اش در لیسبون پرتغال اول تا سوم اسفندماه برگزار می‌شود و ملی‌پوشان ایران هم به شرط برگزاری قطعی در آن شرکت می‌کنند.

سمانه خوش‌قدم، سرمربی تیم ملی کاراته درباره اردوی کیش می‌گوید: «اردوی خیلی خوبی از نظر فنی داشتیم، البته هدف‌گذاری بیشتر روی تمرینات بدنسازی، میدانی و استقامتی بود. مهارت‌های نفرات را هم در نظر داشتیم و اکثراً هر کاراته‌کا اختصاصی با من تمریناتش را دنبال می‌کرد. خدا را شکر به اهداف مورد نظرمان رسیدیم.»
او در ادامه از اعزام علیپور و بهمنیار به مسابقات لیسبون خبر می‌دهد: «اول اسفندماه مسابقات لیسبون را داریم که اگر برگزار شود با سارا بهمنیار و رزیتا علیپور می‌رویم. این مسابقه برای ما جنبه تدارکاتی دارد تا ملی‌پوشان پس از یک‌سال دوری در رویدادی بین‌المللی شرکت کنند.»

سرمربی تیم ملی همچنین به لیگ جهانی مراکش که انتخابی المپیک هم هست، اشاره می‌کند: «در نظر دارم به غیر از این دو بازیکن حمیده عباسعلی را هم به این رویداد ببریم. چراکه او تا فروردین‌ماه به طور کامل آماده حضور در تاتامی می‌شود.»

خوش‌قدم شانس سهمیه را برای بهمنیار خوب می‌داند ولی از سختی کار علیپور در انتخابی صحبت می‌کند: «سارا بهمنیار شرایط خوبی دارد و خیلی با انگیزه و مصمم است تا از رنکینگ به المپیک توکیو برسد، شرایط رزیتا علیپور سخت‌ است اما نشدنی نیست. برای رسیدن به المپیک نیاز به نتایج خوب در مراکش و شکست حریفان مستقیمش دارد. ما دوست داریم جز عباسعلی دو سهمیه دیگر هم بگیریم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا