صافی: برای جام شانزدهم برنامه‌های ویژه‌ای داریم

مسئول برگزاری رقابت‌های بین المللی کاراته ایران زمین از برگزاری شانزدهمین دوره این مسابقات همراه با اجرای برنامه ای ویژه خبر داد….

به گزارش کاراته نیوز احمد صافی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهرافزود: شرایط ویژه در سطح دنیا به دلیل شیوع کروناباعث شد برای برگزاری این مسابقات با مشکلاتی مواجه شویم، ولی باید طرحی نو را اجرا می‌کردیم تا ثابت کنیم که کاراته به راه خود با قدرت ادامه خواهد داد. از همین رو تصمیم گرفتیم در کنار اینکه مسابقات را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم، برنامه‌های ویژه ای را نیز به مرحله اجرا بگذاریم.

وی افزود: این رقابتها در بخش‌های کاتا، کومیته، پا را کاراته و پیشکسوتان برگزار خواهد شد. در کومیته، کاراته کاها با ارسال فیلمی از مهارتهای دو نفره خود در مسابقات حاضر می‌شوند. بنا داریم در جام شانزدهم کاراته کاهای حداقل ۱۶ کشور در مسابقات شرکت کنند که تاکنون حضور تیم‌هایی از چین، آذربایجان، کره جنوبی، کانادا، سوئیس، گرجستان، ارمنستان، هند، عراق، پاکستان، آلمان، ترکیه، اتریش، آمریکا و روسیه قطعی شده و تا زمان آغازرقابتها به تعداد مورد نظر خواهیم رسید.

پایه گذار این تورنمنت قدیمی ادامه داد: این مسابقات یکی از معتبرترین و با ثبات ترینتورنمنت‌های کاراته در منطقه است که به همین دلیل در حاشیه این مسابقات تقدیر از پیشکسوتان، قهرمانان کاراته جهان و خبرنگاران حوزه کاراته نیز در دستور کار است. مسابقات ۹ و ۱۰ بهمن ماه برگزار می‌شود و از ۱۶ روز مانده به این مسابقات هر روز با رونمایی از پوستر مخصوص یک قهرمان جهان یا پیشکسوت ارزنده کاراته با اهدا جایزه‌ای ویژه تقدیر خواهیم کرد.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی با بیان اینکه کاراته ایران در جهان با نام بزرگان این رشته شناخته شده است اظهار داشت: وظیفه داریم از این قهرمانان که تلاش زیادی در ادوار مختلف برای اعتلای نام ورزش کاراته ایران داشته‌اند تقدیر کنیم.به همین دلیل است که با برنامه‌ای ویژه از نفراتی که پرچم مقدس ایران اسلامی را در معتبرترین مسابقات دنیا به اهتزاز درآوردن به صورت ویژه تقدیر کنیم. از تیمی که سال ۱۹۷۷ برای اولین بار در جهان درخشید تا کسب نخستین طلای جهان توسط مهدی عموزاده و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مادرید که برای سومین دوره متوالی قهرمان شدیم در این برنامه قرار دارد.

صافی در پایان گفت: کلیه برنامه‌های این تورنمنت با مشارکت و همکاری فدراسیون کاراته و سبک wskf و wmmf انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا