اهدای کاپ تیم‌های برتر لیگ‌های کاراته آقایان پس از ۱۹۶ روز!

مراسم اهدای جوایز کاپ تیم‌های برتر لیگ کاراته امروز(سه‌شنبه – ۱۶ دی‌ماه) و پس از ۱۹۶ روز برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از نقل ازروابط عمومی فدراسیون کاراته، اختتامیه و اهدای کاپ تیم‌های اول تا سوم مسابقات سوپر لیگ سبک های آزاد و کنترلی کاراته کشور آقایان امروز(سه‌شنبه – ۱۶ دی‌ماه) با حضور سید حسن طباطبابی رئیس فدراسیون کاراته، سرپرستان، مربیان و کاپیتان تیم‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فدراسیون کاراته برگزار شد.

مسابقات لیگ های کاراته به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید و تیم های برتر آن پس از برگزاری جلسه ای با مربیان تیم ها مشخص شد.  همچنین قرار بود اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۹ مهر ماه برگزار شود که به دلیل شیوع موج دوم ویروس کرونا به تعویق افتاد.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع در محل اهدا مدال های تیم ها، امروز از هر باشگاه سه نفر به عنوان نماینده ( مدیر عامل یا سرپرست تیم ، سرمربی یا مربی ، یک نفر ورزشکار عضو تیم ) در مراسمی که به میزبانی فدراسیون کاراته برگزار شد، حضور داشتند.

باشگاه های مقام آور در بخش آقایان لیگ های کاراته سال ۱۳۹۸ به شرح زیر میباشد:

سوپر لیگ آقایان کنترلی:

اول: دانشگاه آزاد اسلامی

دوم: پاس ناجا

سوم مشترک: رعد پدافند هوایی ارتش و آوای رزم

سوپر لیگ آقایان سبک های آزاد:

اول: نیروی زمینی ارتش

دوم: آسیا ماسه ساز

سوم مشترک: تیم های ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش کاراته نیوز  هیئت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته  ۳ تیرماه سال جاری پس از نیمه کاره ماندن مسابقات سال ۹۸ تیم‌های برتر مسابقات را معرفی کرده بود و امروز پس از ۱۹۶ روز بالاخره کاپ قهرمانی این مسابقات در بخش مردان اهدا شد و هنوز خبری از توزبع کاپ تیم‌های برتر بانوان نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا