طباطبایی: تیم ملی کاراته برای حضور در المپیک به حد کافی پخته است/ لیگ اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود

طباطبایی درباره میزان آمادگی ملی پوشان کاراته برای کسب مدال در المپیک توکیو اظهار کرد: تیم ما پخته و خوب است. ۳ بار در بخش آقایان قهرمان جهان شدیم. همه بازیکنان ظرفیت خوبی برای حضور در المپیک و درخشش دارند. امیدواریم به موفقیت برسیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد برگزاری مسابقات لیگ و سوپر لیگ کاراته اظهار کرد: مجوز‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ را کسب کرده ایم، تا با رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی اواخر بهمن ماه لیگ را برگزار کنیم. حتی سالنی هم برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته ایم.

طباطبایی درباره فعالیت این فدراسیون در ۱۰ ماه اخیر اظهار کرد: بعد از اینکه ویروس کرونا باعث لغو مسابقات ورزشی در رشته کاراته شد، بازیکنان تحت نظارت مربیان به صورت وبینار تمرینات را آغاز کردند. تا به اینجا ۳ مرحله اردوی تیم ملی آقایان و ۲ مرحله اردوی بانوان برگزار شده است. تیم ملی بانوان همچنان در اردوی کیش به سر می‌برد و اوایل هفته آینده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اردوی جدید ملی پوشان آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب شروع می شود.

او افزود: به مسابقات کاراته وان پرتغال بازیکنان المپیکی و نفراتی که برای کسب سهمیه به آن‌ها امید داریم اعزام می کنیم تا برای رقابت‌های مراکش که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک است، ورزشکاران با آمادگی بالا پا روی تاتامی بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا