پایدار: در فدراسیون کاراته دنبال الگوبرداری از رشته دیگری نیستیم

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: تلاش داریم با کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش، در یک بازه زمانی مناسب‌تر لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش کاراته نیوز  ابوالقاسم پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص زمان قطعی برگزاری لیگ کاراته، اظهار داشت: با توجه به وضعیت چند ماه قبل اعلام کرده بودیم که به شرط سلامت کشور، پایان آذرماه هفته اول لیگ را استارت بزنیم. در فدراسیون کاراته دنبال الگوبرداری از رشته دیگری نیستیم که بگوییم فلان رشته مسابقات لیگ‌اش را برگزار کرده است، پس ما هم برگزار کنیم. سلامتی بازیکنان، مربیان، داوران و … برای ما مهم است. ولی با این شرایط هم تلاش داریم، برابر با پروتکل‌های بهداشتی فدراسیون پزشکی ورزشی و منوط به کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش، در یک بازده زمانی مناسب‌تر لیگ را برگزار کنیم.

وی افزود: امیدوارم با بالا رفتن ضریب رعایت نکات بهداشتی در کشور و اخذ مجوز به منظور برگزاری مسابقات مان، بتوانیم ابتدای بهمن ماه لیگ را استارت بزنیم.

پایدار درباره اقدامات سازمان لیگ کاراته تا آغاز مسابقات، گفت: در این مدت دو ماهه تا برگزاری هفته اول لیگ، برای واریز بخشی از ورودیه، ثبت اسامی بازیکنان، مربیان و عوامل تیم‌ها در سامانه فدراسیون کاراته، یک بازه زمانی مشخص می‌کنیم. برگزاری کارگاه‌ها آموزشی و دوره‌های کوچینگ(مربیگری) ویژه مربیان و همچنین تشکیل کارگاه‌های نحوه آماده‌سازی تیم‌ها در خصوص ارسال مدارک، روند نقل و انتقالات، آشنایی با مواد نیروزای غیر مجاز و … برای مربیان و سرپرستان خواهیم داشت. ضمناً شیوه‌نامه‌ای را در خصوص روند سفر برای حضور در مسابقات لیگ متمرکز امسال به تیم‌ها اعلام می‌کنیم که باید مقدمات بهداشتی قبل از اعزام را انجام بدهند.

وی ادامه داد:‌ در این بازده زمانی دو ماهه نیز در مورد اینکه مسابقات به چه نحوی برگزار شود و درباره ثبت نام نهایی تیمها در لیگ تصمیم‌گیری می‌کنیم و به اطلاع آنها خواهیم رساند.

پایدار در پاسخ به این سوال که اگر تیم دیگری تا قبل از ثبت نام قطعی درخواست پیش ثبت نام بدهد، آیا سازمان لیگ کاراته می‌پذیرید، عنوان کرد: بله. اگر تیمی شرایط مالی و فنی مناسبی داشته باشد که بتواند سازمان لیگ کاراته را مجاب کند، وظیفه داریم تا به آن تیم را کمک کنیم و مجوز ثبت نام تکمیلی را به آن تیم می‌دهیم.

۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا