زنگ دوم اردوی ملی پوشان کاراته از ۱۵ آذر به صدا در می آید

۰

به گزارش کاراته نیوز  و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست اردوی تیم ملی کاراته ایران که با حضور ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده و بهمن عسگری در هتل المپیک تهران آغاز شده بود، هفته گذشته با شروع محدودیت‌های کرونایی تعطیل شد و ملی پوشان شهرستانی به شهر‌های خود بازگشتند.
حالا سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در نظر دارد اگر شرایط کرونایی حاکم در کشور بهتر شود، برای اردوی دوم از ۱۵ آذر ماه شاگردان خود را به تهران بیاورد. البته ممکن است این اردو در شهر دیگری برگزار شود. روی جزیره کیش تمام اعضای فدراسیون کاراته اتفاق نظر دارند و احتمال دارد این اردو در این جزیره برگزار شود.
به غیر از ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده و بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری که به دلیل ابتلا به کرونا و صالح اباذری به دلیل ابتلای مادرش به این ویروس در مرحله اول اردو‌ها غایب بودند، به اردوی دوم در صورت برگزاری اضافه می‌شوند.
شاگردان هروی به احتمال زیاد با برگزاری مسابقات کاراته وان مراکش به روی تاتامی می‌روند تا از بین  ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده یک نفر سهمیه المپیک خود را قطعی کند. البته امیر مهدی زاده  شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک توکیو در مسابقات کاراته وان پاریس دارد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا