طباطبایی: وظیفه ما در کنار ورزش قهرمانی، کمک به اقشار کم درآمد است

رئیس فدراسیون کاراته درباره کمک‌های مومنانه اخیر این فدراسیون توضیحاتی را مطرح کرد.

 به گزارش کاراته نیوز  سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رزمایش اخیر کمک‌های مومنانه این فدراسیون به نفع مردم کم درآمد بیان کرد: در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه به نفع اقشار کم درآمد، به این دعوت لبیک گفتیم. جامعه کاراته هم سو با دیگر اقشار جامعه در هفته بسیج این رزمایش را برگزار کرد. همزمان در ۱۷ استان به غیر از تهران این رزمایش برگزار و نزدیک به ۳ هزار بسته در سراسر کشور تهیه شد که بخشی از آن در تهران و بخشی در استان‌های دیگر توزیع شد.

 او افزود: این اتفاق جزو مسئولیت‌های ما به عنوان بخشی از خانواده ورزش به شمار می‌رود. در کنار ورزش حرفه‌ای و قهرمانی باید به این مسائل از جمله کمک به هم نوع در شرایط سخت هم بپردازیم. امیدوارم قدم‌های بلندتری را در آینده به کمک یکدیگر برداریم. در برگزاری این رزمایش خانواده بزرگ کاراته از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

 طباطبایی درباره شیوه نامه برگزاری رزمایش با توجه به محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: سعی کردیم در بحث شیوه نامه‌ها موثر عمل کنیم و تعداد نفراتی که قرار بود در این رزمایش شرکت کنند محدود باشد. تلاش کردیم شرایط را طوری در نظر گرفتیم تا سلامت کسی تهدید نشود.

۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا