عسگری: دلتنگ اردوها بودیم/ امیدوارم الگوی خوبی برای جوانان باشم

ملی‌پوش المپیکی کاراته ایران با بیان اینکه دلتنگ اردوها بودیم، گفت: امیدوارم با پخش مستند «صعود بهمن» الگوی خوبی برای جوانان بوده و آنان را به سمت کاراته و ورزش بکشانم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تهران_ایرنا،  «بهمن عسگری» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: بعد از وقفه طولانی که ۹ ماه ادامه داشت و به خاطر کرونا نتوانستیم تمرین مشترک داشته باشیم، اردو برگزار شد که بسیار خوشحال کننده بود. اینکه دوباره هم تیمی‌هایم و کادرفنی را دیده و با هم تمرین می‌کردیم احساس خوبی داشتم.

وی افزود: وقعا دلتنگ یکدیگر بودیم. به حضور مداوم در مسابقات و برگزاری اردوهای فشرده عادت داشتیم و فکر می کنم استراحتمان خیلی طولانی شد. یک هفته اردوی خوب داشتیم که شرایط مناسبی داشت و در نهایت سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت به دلیل گسترش شیوع کرونا و محدودیت‌ها، اردو را تعطیل کند.

قهرمان کاراته جهان ادامه داد: قطعا از مرحله دوم اردوها که قرار است از ۱۵ ماه جاری آغاز شود، با قدرت بیشتری کارمان را دنبال خواهیم کرد. امیدوارم بلا از همه مردم عزیز دور باشد تا به شرایط زندگی عادی بازگردیم.

کاراته‌کای المپیکی ایران با اشاره به انگیزه بالای خود، تصریح کرد: تیم خوبی داریم و همه جوره آماده هستیم. امیدوارم در این مسیر، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم نگاه ویژه‌تری به کاراته داشته باشند.

عسگری گفت: برای هم تیم‌های خود دعا می‌کنم تا هر فردی شایسته است به سهمیه المپیک دست یابد. هرچه تیم قوی‌تری در المپیک داشته باشیم، شانس موفقیت در توکیو بیشتر خواهد بود.

ملی‌پوش المپیکی اظهار داشت: باید همه ورزشکارانی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند، دیده شوند. داشتن حقوق، امکانات، رسیدگی و شرایط المپیکی از خواسته‌های ورزشکاران است. ما هم تمام تلاش می‌کنیم تا دیدگاه به کاراته خوب است، بتوانیم با کسب موفقیت جواب این زحمات را بدهیم.

وی در مورد تکمیل مستند «صعود بهمن»، توضیح داد: این مستند تقریبا ۶ ماه زمان بُرد و با کارگردانی «حسین رحمتی» و پس از هماهنگی با وزارت ورزش و فدراسیون کاراته تهیه شد. در زمان خوبی این اتاق رخ داد و در خصوص زندگینامه من است و گمان می‌کنم که همه از تماشای آن راضی باشند و امیدوارم بتوانم الگوی خوبی برای جوانان باشم و آنان را به سوی کاراته و ورزش بکشانم.

کاراته‌کای پرافتخار ایران، گفت: اکنون که بخشی از مستند در فضای مجازی پخش شده است، دوستان استقبال کرده و منتظر تماشای کامل این مستند ۷۵ دقیقه‌ای هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا