درآمد یک قهرمان کاراته جهان به اندازه بازیکن دسته چندم فوتبال هم نیست/ تیم های ملی با ترافیک مدعیان روبرواست

قهرمان البرزی کاراته آسیا با بیان اینکه در ایام کرونا تلاش کرده ام سطح آمادگی خود را در حد قابل قبولی حفظ کنم گفت: نبود حمایت های مالی سبب شده برخی از ورزشکاران ما جذب مسابقات رزمی آزاد در دیگر کشورها شوند تا برای خود منبع ارتزاقی داشته باشند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری برنا،استان البرز، نوید عبدالملکی اظهار کرد: علیرغم همه محدودیت ها و تعطیلی هایی که امکان ورزشی در دوران شیوع کرونا با آن مواجه هستند اما هیچگاه تمرینات خود را قطع نکرده ام  و همواره سعی کرده ام سطح بدنی خود را در حدی قابل قبول نگه دارم.

وی افزود: شرایط تمرینی برای من مهیا است اما می دانم و خبردارم که این امکان برای خیلی از ورزشکاران در سطوح مختلف مهیا نیست و از این تعطیلی ها لطمه فراوانی خورده اند.

وی تصریح کرد: باید این واقعیت را پذیرفت که هیچ تمرین انفرادی جای تمرینات گروهی و اردویی را نمی گیرد و یک ورزشکار در فضای مسابقات و اردو می تواند خود را به سطح ایده آل بندی برساند.

چهره پرامید کاراته البرز در ادامه صحبت های خود به روی آوردن  برخی از کاراته کاران کشورمان به رشته های آزاد رزمی اشاره کرد و گفت: تیم های ملی همواره با ترافیک زیاد قهرمانان و چهره های با استعداد روبرو است و به طور قطع همه آنها نمی توانند فرصت حضور درتیم های ملی را پیدا کنند.

وی ادامه داد: این شرایط  از یک سو  و از سوی دیگر نبود حمایت های مالی سبب می شود بسیاری از ورزشکاران ما جذب مسابقات رزمی آزاد در دیگر کشورها شوند تا برای خود منبع ارتزاقی داشته باشند.

وی تاکید کرد: اینکه یک قهرمان جهان در کشورمان به اندازه یک بازیکن دسته چندم فوتبال دریافتی ندارد نشان از تبعیض ایجاد شده در فضای ورزش کشور است و امیدوارم شرایط در سال های پیش رو به گونه ای رقم بخورد که قهرمانان و چهره های به نام ورزش در ایران در شان جایگاه و افتخارات شان مورد توجه قرار گیرند و دغدغه معیشت و هزینه های اولیه زندگی را نداشته باشند.

این ورزشکار البرزی به ارزیابی شرایط کنونی کاراته ایران و جایگاه آن در سطح جهانی پرداخت و گفت: کاراته از جمله رشته هایی است که همواره در سطح جهانی حرف برای گفتن داشته ودر سال های اخیر با رشدی قابل توجه توانسته ایم عناوین قهرمانی جهان را نیز کسب کنیم.

وی ادامه داد: ۳ دوره قهرمانی جهان و ظهور چهره های توانمند در دو بخش بانوان  وآقایان این نوید را می دهد که در المپیک پیش رو بتوانیم نتایج ارزشمند و مدال های خوش رنگی را کسب کنیم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا