روحانی: برای هر اردو ۳ مرحله تست کرونا می‌دهیم/ هروی شایسته‌ترین فرد برای سرمربیگری تیم ملی کاراته است

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: کسانی که علیه هروی حرف می‌زنند دنبال منافع شخصی خود هستند و او شایسته‌ترین فرد برای سرمربیگری تیم ملی است.

حسین روحانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اردو‌های تیم ملی کاراته روسیه اظهار داشت: نزدیک سه ماه است در روسیه حضور دارم و در روز‌های اول حضورم در این کشور کاراته کا‌ها دو مرحله قهرمانی کشور در شهر‌های اورل و یکاترینبورگ روسیه برگزار کردند و من هم بر اساس این مسابقات بهترین‌ها را به اردو دعوت کردم. تمرینات تیم ملی روسیه را هم از سپتامبر آغاز کردیم و طبق برنامه کار جلو می‌رود.

وی افزود: برای هر اردویی که برگزار می‌کنیم، سه مرحله از ما تست کرونا گرفته می‌شود و دولت روسیه به شدت در مورد کرونا سخت گیر است و پروتکل‌های بهداشتی کاملاً در اردو‌های ما رعایت می‌شود.

*هدف اصلی ما حضور پرقدرت در رقابت‌های پاریس است 

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه ضمن اشاره به حمایت‌های مسئولان فدراسیون کاراته این کشور از تیم ملی، تصریح کرد: از آنجایی که کاراته کا‌های روسیه از طریق رنکینگ شانس کسب سهمیه المپیک ندارند، هدف اصلی ما حضور پرقدرت در رقابت‌های پاریس است که امیدوارم بتوانیم در این مسابقات به اهداف خود دست پیدا کنیم. خداراشکر حاشیه‌ای اطراف تیم نیست و فعلاً بدون مشکل تمرین می‌کنیم.

روحانی ضمن بیان این مطلب که بار‌ها در خصوص تست واکسن کرونا صحبت کرده است، افزود: یک طرح واکسینه دو مرحله‌ای داشتیم که مرحله نخست انجام شد، اما تاریخ مرحله دوم هنوز مشخص نیست و اگر خبر جدیدی در خصوص این موضوع شد، حتماً به مردم عزیز کشورم اطلاع رسانی خواهم کرد.

*هروی برای جایگاهی که دارد سال‌ها زحمت کشیده

مربی سابق تیم ملی کاراته با اعلام حمایت از عملکرد سیدشهرام هروی در سمت سرمربیگری تیم ملی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای که حنای آن‌ها هیچ رنگی برای جامعه کاراته ندارد شروع به حاشیه سازی برای هروی کردند. همه می‌دانند این آقایان دنبال منافع شخصی خود هستند و وقتی خودشان سمت دارند، می‌گویند همه چیز گل و بلبل است و هرگاه بیرون می‌مانند از زمین و زمان ایراد می‌گیرند!

وی ادامه داد: شهرام هروی برای جایگاهی که الان دارد سال‌ها زحمت کشیده و شایسته‌ترین فرد برای هدایت تیم ملی در المپیک توکیو است و به امید خدا در این بازی‌ها هم موفق خواهد شد. من سال‌ها با او رفاقت کرده و در تیم ملی در کنارش کار کردم و به او حق می‌دهم پس از این همه موفقیتی که به دست آورده از بی مهری‌های برخی‌ها ناراحت باشد.

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاً دوست ندارم سراغ حاشیه بروم، اما همه می‌دانند حسین روحانی همیشه حقایق را می‌گوید. کسانی که جو آرام تیم ملی را ملتهب کرده و سم‌پاشی می‌کنند، هیچ چارچوبی در زندگی ورزشی خود ندارند و امیدوارم از این کار‌ها دست بردارند تا تیم ملی کاراته در مسابقات پیش رو هم موفق شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا