تغییر شرایط فنی ملی پوشان کاراته مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به تعطیلی ۹ ماهه اردو‌های تیم ملی، آمادگی و شرایط فنی ملی پوشان نسبت به گذشته فرق کرده است.

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صداوسیما درباره وضعیت ملی پوشان کاراته گفت: با توجه به اپیدمی موجود و شرایط غیرقابل پیش بینی بیماری کرونا، اگر اردو‌های تیم ملی برپا نمی‌شد و وضعیت به همین منوال پیش می‌رفت، زمان لازم برای آماده سازی کاراته کا‌ها را از دست می‌دادیم.

وی افزود: شرایط فنی کاراته کا‌ها نسبت به ۹ ماه قبل فرق کرده است، فقط یک تا ۲ ماه برای تمرینات تکنیکی زمان لازم داریم و باید تا اواخر دی روی این مورد کار کنیم.

مربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته کا‌ها ۲ ماه هم فرصت می‌خواهند تا به شرایط مسابقه برگردند، به همین علت مجبور هستیم، در این شرایط اردو‌ها را برگزار کنیم.

وی با اشاره به شرایط مناسب اردو‌های تیم ملی کاراته در مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: از هر نظر ایزوله هستیم و با کمترین تعداد نفرات اردو‌ها برپا شده است، بنابراین در وضعیت فعلی ناچار هستیم، ملی پوشان را تا فروردین، زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک، به شرایط آرمانی برسانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا