مهدی زاده:کادر فنی به طور چرخشی ملی پوشان کاراته را رصد می‌کند/ امیدوارم فکری به ناکامی‌های استقلال پایان دهد

بازیکن تیم ملی کاراته گفت: کادر فنی تیم ملی تمرینات ملی پوشان را به صورت چرخشی در شهر‌های مختلف رصد می‌کند.

به گزارش کاراته نیوز  امیر مهدی زاده بازیکن تیم ملی کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برگزاری اردوی تیم ملی کاراته اظهار کرد: قرار است به زودی اردوی تیم ملی شروع شود که باز هم به شرایط کرونایی حاکم بر کشور بستگی دارد تا ببینیم فدراسیون در این خصوص چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. اردو‌های ما به صورت وبینار از یکم مهر ماه آغاز شده است و به این شکل است که بازیکنان هر کدام در شهر‌های خود تمرینات را زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز کرده اند.

او افزود: در این بین اعضای کادر فنی به شهر‌های مختلف سفر می‌کنند تا تمرینات ملی پوشان را زیر نظر بگیرند. فعلا کادر فنی با حالت چرخشی در شهر‌های مختلف بازیکنان را رصد می‌کند. حالا تصمیم بر این است تا بازیکنان در شرایط ایمن خود تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی ادامه بدهند که فکر خوبی است.

مهدی زاده که طرفدار تیم فوتبال استقلال تهران است، درباره شرایط این تیم عنوان کرد: امیدوارم محمود فکری در استقلال موفق باشد. استقلال باید امسال به ناکامی هایش پایان بدهد. پسر پرسپولیسی ام بابت حضور این تیم در فینال آسیا بسیار خوشحال است و بابت سن کمی که دارد فکر می‌کند پرسپولیس قهرمان آسیا شده، اما هنوز این اتفاق برای سرخ‌ها رخ نداده است!

بازیکن تیم ملی کاراته درباره انتخاب یکی از مسابقاتش به عنوان مبارزه برتر یک دهه گذشته بیان کرد: فدراسیون جهانی در این روز‌های کرونایی نگاهی به گذشته داشت و طی ۱۰ سال گذشته مسابقات برتر را مرور کرد که مبارزه فینال من در مسابقات پاریس ۲۰۱۲ بهترین مسابقه کاراته در ۱۰ سال اخیر از نظر فدراسیون جهانی کاراته انتخاب شد.

او ادامه داد: این اتفاق برای من و جامعه کاراته باعث افتخار است. بابت این اتفاق خوشحالم، چرا که مبارزه اولین مدال جهانی ام به عنوان برترین مبارزه یک دهه اخیر انتخاب شده است.

۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا