تحلیل مبارزه کاراته کای ایرانی در کانال یوتیوب فدراسیون جهانی/ داگلاس برزیلی: ویدئو چک بود، شاید مهدیزاده را متوقف می‌کردم!

بازنده یکی از فینالهای مسابقات جهانی کاراته ۲۰۱۲ گفت: اگر ویدئو چک بود، شاید مهدیزاده را متوقف می کرد!

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری برنا، فصل جدید بررسی بهترین مبارزات کاراته در یک دهه اخیر از روز جمعه ۱۸ مهر ماه با مبارزه فینال مسابقات جهانی وزن کمتر از ۶۰ کیلوگرم سال ۲۰۱۲ پاریس بین امیر مهدی زاده از ایران و بروس داگلاس از برزیل از کانال یوتیوب فدراسیون جهانی کاراته آغاز شد.

در برنامه مذکور که با اجرای بیلی برنان مفسر کانال یوتیوب فدراسیون جهانی برگزار شد، داگلاس برزیلی و فریبا مدنی داور ایرانی مقیم امریکا، حضور داشتند.

داگلاس برزیلی که در فینال مسابقات جهانی مبارزه را به امیر مهدیزاده واگذار کرد و دستش از رسیدن به مدال طلا کوتاه ماند، درباره این رقابتها گفت: سطح مسابقات جهانی بسیار بالاست و مبارزه در دیدار فینال دشواری های خاص خود را دارد.

او در بخش دیگری از صحبت هایش به این موضوع اشاره داشت که اگر ویدیو چک در ان زمان وجود داشت، شاید می توانست از ان استفاده کند و حملات مهدیزاده را متوقف نماید.

فریبا مدنی کارشناس داوری این برنامه نیز درباره تغییرات داوری در چند سال اخیر از جمله کاهش زمان مبارزه از ۴ به ۳ دقیقه صحبت و به این موضوع اشاره کرد که این تغییرات به نفع ورزشکاران بوده است.

در بخش پایانی بررسی مبارزه فینال وزن کمتر از ۶۰ کیلوگرم، فریبا مدنی و داگلاس برزیلی از اهمیت بازیهای المپیک و حضور کاراته در ان گفتند.

لازم به یاداوری است که فدراسیون جهانی طی روزهای گذشته با هدف مروری بر برترین رقابت های جهان در یک دهه گذشته، باز نشر رقابت های برگزیده را آغاز کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا